Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 9 May 2012

Produk Terbaru Keluaran BadrulAmin Untuk Wanita Yang Punya Masalah Keluarga!!!...

SEJAK SOKONG LBGT PRODUK BARU PAS TELAH DIKELUARKAN...

SAPA NAK ORDER JUMPA NUR SHUANA ATAU MAT SABU HEEEE..

4 comments:

  1. Assalamualaikum ,


    Dalam keghairahan untuk memaparkan berita yang "ada habuan dan kepentingan",jangan lupa merenung nasib yang dikau bakal lalui di akhirat kelak.Tunjangilah berita mu itu dengan akhlak dan peradaban yang telah digariskan didalam Al-Quran dan Sunnah.Berita yang belum pasti kebenarannya ,usah disebarkan kerana dibimbangi kelak akan melontarkan diri-mu ke neraka "Hawiyah" yang paling hebat seksaannya.
    Tanyalah diri sendiri,bilakah kali terakhir dikau mendampingi alim ulamak,bilakah kali terakhir dikau membaca ayat-ayat al-quran dan mengkaji maksudnya,bilakah kali terakhir dikau menghadirkan diri ke majlis ilmu? Jika masih jauh ketinggalan,hadirkanlah dirimu ke majlis ilmu dan berlapang dada utk menerima ilmu Allah Yang Maha Luas.Insya-Allah,di hujung usahamu ,akan kau temui jawapan bagi kemelut politik yg serba kucar kacir ini.

    ReplyDelete
  2. cantik gak tapi aku tak minat color hijau... hehehe

    ReplyDelete
  3. Hahahaha...kelako sioutt.. Ini yg buat puak2 PR hangin 1 Badan BUSUK... Untuk Anon 12:52, tak payah la asik guna perkataan yang sama di blog2 org oii.. Asik tampal paste jer nak wat per. Lagi pun, nak hadir majlis ilmu kita org g kat mesjid jer. Kalo g dgr ceramah WALI TEROMPAH nanti jd mcm puak2 lu jugak.. Lagi 1, apa kata ko copy dan paste kat blog2 org2 PR pulak. Tgk dia org suka tak dgn you ni,sbb dia org lagggiiii bnyak bikin ONAR seyhh..

    ReplyDelete
  4. kehkeh,,,,,,,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers