Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 18 October 2017

Benarkah Dakwaan Pembangkang Kononnya Individu Duduk Atas Bendera Malaysia Dibayar UMNO???? @NajibRazak #KN


Dah nama pembangkang sampai bila-bila pun akan berperangai pembangkang. Bila gagal merata cuba pusing keliling mencari sasaran untuk menuding jari menyalahkan pihak lain. Bila dah kantoi mula cari jalan salahkan pihak lain untuk dipertanggungjawabkan. Inilah yang berlaku ketika "Himpunan Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi" yang berlaku baru-baru ini di Padang Timur, Dataran Petaling Jaya apabila mula tular di media-media sosial berkaitan beberapa keping gambar peserta himpunan yang bertindak kurang ajar duduk di atas bendera kebangsaan. 



Beberapa keping gambar jelas menunjukkan beberapa individu yang diyakini adalah peserta "Himpunan Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi" duduk di atas padang rumput berlapikkan bendera Malaysia. Sepatutnya perkara sebegini tidak akan berlaku jika penganjur perhimpunan mengambil berat soal maruah negara. Kita sedia maklum sejak kebelakangan ini pihak pembangkanglah yang mengajar rakyat menjadi kurang ajar dan tidak menghormati undang-undang dan perlembagaan negara. Bila dah kantoi apa lagi pembangkang menggunakan macai-macainya untuk menutup kelemahan mereka.

Ini antara contoh bagaimana macai-macai pembangkang cuba mengalihkan kelemahan dan kesilapan mereka dengan menuduh individu yang duduk atas bendera Malaysia ini "DIBAYAR" oleh UMNO. Pembangkang menuduh kononnya perbuatan ini adalah sabotaj dari UMNO dengan membayar individu tertentu untuk berbuat demikian. Bila depa dah kantoi cara untuk menutup malu adalah dengan menyalahkan orang lain atas kelemahan dan kegagalan mereka. Maka berdondong-dondonglah macai-macai dan jentera cytro pembangkang menggunakan modal bahawa UMNO yang membayar kepada individu-individu terlibat untuk berbuat demikian. Mereka menuduh UMNO adalah dalang disebalik insiden ini dengan niat jahat agar rakyat membenci UMNO dan kerajaan yang memerintah sekarang ini.

Jelas kita dapat lihat himpunan kali ini GAGAL apetah lagi gagal menarik minat rakyat kerana rakyat sudah jelak dengan penipuan demi penipuan oleh pemimpin pembangkang yang mempergunakan rakyat kononnya demi sebuah perjuangan menuntut keadilan. Rakyat kini mula sedar bahawa selama ini mereka dipergunakan oleh pemimpin pembangkang demi kepuasan politik peribadi mereka dan bukannya ikhlas dengan niat mahu membantu rakyat. Mungkin juga rakyat kini sudah sedar dan celik serta mula lihat apa yang pihak kerajaan lakukan untuk rakyat Malaysia.



Boleh rujuk disini beberapa artikel lain berkaitan isu "duduk atas bendera Malaysia".

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers