Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 30 October 2017

PM Najib Kata Zahid Hamidi Sahabat Susah Senang Beliau!!!! @Najib Razak @Zahid_Hamidi #JRKN


Sejurus selepas mengumumkan pelbagai khabar gembira semasa pembentangan Bajet 2018, PM Najib Tun Razak mengakhiri ucapan dengan memberi kata pujian buat Timbalannya, Datuk Seri Zahid Hamidi.

Kata PM, semua kejayaan yang dicapai adalah hasil kerjasama secara berpasukan dan Zahid Hamidi bukan sekadar timbalan tetapi juga seorang sahabat yang setia.

“Dan segalanya hanya mampu diperbuat dan boleh dicapai dengan adanya kerjasama ikhlas sepasukan. Bertuahlah saya kerana mempunyai bukan sekadar seorang Timbalan Perdana Menteri, tapi lebih jauh daripada itu, seorang sahabat yang setia, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi,” katanya.

Dalam pada itu, PM Najib selaku Pengerusi Barisan Nasional (BN) turut menghargai di atas walak (kesetiaan) tidak berbelah bahagi yang diberikan oleh ahli jemaah menteri dan pimpinan parti komponen dalam usaha membangunkan negara.

“Bersumpah dan berjanjilah bahawa kalau pun terpenggal putus tangan dari badan, sekali pun lumpuh kaki tidak bermaya, amanah dan harapan rakyat yang kita genggam jangan sekali-kali terlepas dan tergadai kepada pihak lawan. Ayuhlah, kita wajib tetap menggigit amanah yang diberikan itu dengan taring-taring dan geraham-geraham masing-masing sampai ke titisan darah terakhir membawa BN menuju kemenangan besar dalam pilihan raya umum ke-14 nanti, InsyaAllah,” kata PM.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers