Monday 15 July 2013

Gempar!!! Muka Pencuri Tayar Kereta Di Putrajaya Berjaya Dirakam!!! @TengkuAdnanReal @PDRMsia @TanSriAseh @PutrajayaCorps @tunfaisal

Gempar!!! Sejak dua menjak nie banyak kejadian kecurian tayar termasuk "sport rim" di kawasan kediaman kakitangan awam atau kuaters kerajaan dalam Putrajaya.

Walaupun pihak polis ada membuat rondaan, namun itu tidak menghalang pencuri ni bermaharajalela terutama di kawasan kediaman baru terutama bangunan apartment. Yang menjadi mangsa adalah penduduk yang bergaji kecil. Pencuri ni tak berani plak pi mencuri kat kawasan rumah teres yang kebanyakkannya dihuni pegawai bergaji besar.

Ini adalah beberapa keping gambar yang sempat dirakamkan oleh seorang sahabat yang melihat seorang individu yang tidak dikenali cuba mengumpil pintu kereta salah seorang penduduk di situ. Menyedari perbuatannya dirakamkan, suspek tersebut bertindak melarikan diri bersama sebuah kereta jenis Proton Myvi hitam lama tanpa sempat diambil nombor pendaftaran kenderaan tersebut.

Gua harap agar gambar-gambar ini disebarkan oleh semua pembaca agar pihak Polis dapat mengenal pasti penjenayah hingga tertangkapnya pencuri sial nie. Sebar... Sebarkan...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. ni mesti pasal kereta budak JPJ kereta myvi extreme baru di presint 11. keempat-empat tayar hilang... basement gelap, tanpa pengawal keselamatan... tengku adnan tak nak buat pape ke?

    ReplyDelete
  2. BPH PATUT JAGA KAWASAN KUATERS DENGAN LEBIH KETAT..

    ReplyDelete