Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 21 March 2012

Nallakaruppan Dakwa Kisah Seks Anwar Baru 30 Peratus???...


Bekas rakan baik Anwar Ibrahim, Nallakaruppan mendakwa baru 30 peratus kisah seks Anwar yang diketahui oleh umum. Masih ada banyak lagi yang diketahui oleh umum. Katanya ada 70 peratus lagi tabiat buruk Ketua Umum Parti Keadilan itu. 

Sehubungan dengan itu Nallakaruppan mencabar Anwar supaya mengheretnya ke Mahkamah di atas segala dakwaannya terhadap Anwar selama ini. Nallakaruppan lebih suka jika Anwar berani mencabarnya di Mahkamah bahawa segalanya akan terbuka dengan sendiri.

"Sampai sekarang saya masih belum sebut nama wanita (isteri orang) yang pernah Anwar tiduri. Dia (Anwar) bawa wanita itu ke rumah saya di Tivoli Villas, Bangsar.. saya tahu semuanya. Anwar adalah seorang biseksual dan saya cabar dia untuk saman saya atas kenyataan ini". 


"Saya pernah lihat dia melakukan perbuatan terkutuk itu dan saya tahu siapa yang menjadi mangsanya...semuanya saya akan dedahkan satu persatu di Mahkamah."

Dengan pemimpin Pas Nik Aziz pernah diceritakan keburukan Anwar, namun masih dilihat sokongan Nik Aziz makin bertambah kuat terhadap Anwar. Yang paling melucukan Anwar pernah menyamar dengan memakai rambut palsu dan rambut tersebut Nallakaruppan yang membelinya di India.

Pssstt... ayoyo ini macam ka.. rambut panjang Anwar pakai kalu tentu dia pergi cari ayam kokok..!!

by : Mohd Noor

Sumber facebook : Mohd Noor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers