Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 18 July 2012

New "King of Blogger" Pro-BN... Biar Betul @milosuam Nie...


Terkejut jugak gua bila sehari dua nie heboh dalam dunia blogosfera pasal citer tahta "Numuro Uno" sudah bertukar tangan sampai blogger pembangkang yang tak berapa suka ambik port sangat dengan ranking kecuali blogger-blogger Pro-BN yang begitu bergantung dengan kedudukan ranking untuk mendabik dada dan bercakap besar bukan setakat sesama blogger tetapi dengan pak-pak menteri dan mak-mak menteri pun tumpang sekali membawa mulut dan bercerita di dunia sebelah sana.


Kejayaan blogger APA merampas tahta sebagai Blogger No. 1 Pro-BN merupakan sesuatu yang sangat unik untuk diperkatakan kerana blogger APA telah memintas blogger Numuro Uno sebelum ini yang pernah menghadiahkan blogger APA dengan dua bijik penumbuk di muka namun masih belum tumbang "Orang Tua" nie [KLIK SINI].




Namun sebagai orang yang lebih tua dan berakal, blogger APA tidak membalas tumbukan blogger numuro uno dengan tumbukan juga tetapi membalasnya secara "gentleman" di alam maya dengan tumbukan TKO bila kerusi empuk No.1 sudah bertukar tangan. Kat bawah ni gua cedok skit apa yang Milo Suam-suam Kuku dok kata (bukan gua kata)... Untuk cerita selanjutnya [KLIK SINI]


Meskipun kita tahu dan sedar selama ini blogger gerombolan songkok tinggi, memang gemar menggunakan isu lucah untuk meraih sokongan rakyat kepada Umno dan Barisan Nasional.

Namun ada kisah peribadi dalam isu liwat direkacipta oleh Papa Gomo ini, dan telah ReJaM© dedahkan dalam Twitter sebelum ini.

source : http://milosuam.blogspot.com/2012/07/kantoi-tujuan-papa-gomo-cipta-fitnah.html

Isu liwat terbaru ini sebenarnya direkacipta oleh Papa Gomo untuk menaikkan rangking blognya yang saban hari semakin menjunam. Kenapa Papa Gomo begitu beriya-iya menaikkan kembali rankingnya?

Masih ingat kisah seorang blogger Pro BN berusia 53 tahun yang ditumbuk mukanya oleh Papa Gomo sebelum ini? Rujuk sini [Papa Gomo tumbuk blogger].

Blog tersebut sebelum ini mengekori rapat di belakang Papa Gomo dari segi kedudukan ranking pengunjung blog pro BN, namun kini blog beliau sudah merampas tahta nombor 1 yang selama ini dipegang oleh Papa Gomo rujuk sini [APA].

Sebab itulah Papa Gomo meroyan merekacipta fitnah baru untuk menaikkan ranking blognya. Kalau dilihat, taktik ini saling tak tumpah seperti yang dilakukan oleh seorang lagi blogger pro BN sebelum ini.

Blogger itu sengaja merekacipta fitnah gambar aksi seks pemimpin Parti Islam, PAS untuk menaikkan traffic rujuk sini [Aksi Seks].

Blogger itu begitu seronok sehingga tahap meroyan apabila MiLo SuaM mendedahkan fitnahnya dan secara tidak langsung mempromosikan blognya. Siap berterima kasih kepada MiLo SuaM kerana mempromosikan cerita fitnahnya [Twitter].


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers