Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 2 August 2012

Puaka Niring : Hantu Kat Rumah Mayat Batu Pahat...



reality.... nie kejadian.................. betul kat rumah mayat hospital batu phat

"rumah mayat batu pahat mgmg berhantu pon pasal aku pon dah kne ms aku repair lori medivest behampiran rumah mayat.. yg angkat bahan buangan hospital.... yang aku jumpe manusia berkepala anjing berbadan manusia..... sbb batu pahat hospital adalah salah satu tempat yg tersenarai berhantu.... x caye datang sendiri dan lihat kat hospital tu..." komen penonton

2 comments:

  1. Aku tinggal pontian dr 1980-1995, ni hantu komunis nih tak caya tanya pada ex-boss aku lokman adam, pasal dier asal BP.

    ReplyDelete
  2. aku orang batu pahat...dlu pun ada kes perempuan bawa lari bayi...dia suka makan ayam golek...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers