Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 3 May 2013

Gambar Bukti Masyarakat Cina Tidak Menerima Datuk Razali Di Muar???? @razaliibrahim #P146















Biar gambar sahaja yang berbicara...

Heboh sebelum ni kononnya masyarakat cina di Muar tidak lagi menyokong dan menerima Dato' Razali lagi sebagai wakil rakyat parlimen Muar. Macam-macam fitnah yang ditaburkan oleh agen Pakatan Rakyat terutama dari parti PKR yang sekarang ini bermaharajalela di kawasan Bakri jiran sebelah Parlimen Muar.

Namun hakikat yang sebenarnya, calon BN bagi parlimen ini bukan sekadar diterima ramai masyarakat cina Muar malah majoriti daripadanya memberi sokongan penuh kepada beliau atas usaha dan pembangunan yang diperjuangkan oleh beliau bukan sahaja kepada masyarakat cina sahaja tetapi secara adil kepada masyarakat melayu dan india.

Nampaknya fitnah dan propa yang ditabur oleh Pakatan tidak diterima oleh masyarakat Muar yang sejak zaman nenek moyang dahulu kala lagi hidup aman damai disampaing bangsa lain.

Kalau tak percaya pergi saja ke kedai-kedai kopi di bandar Muar, kita boleh melihat kaum melayu, cina dan india duduk semeja pekena kopi sambil bersembang kosong. Keharmonian sebeginilah yang diperjuangkan oleh Dato' Razali sewaktu menjadi wakil rakyat Muar sejak dua penggal yang lepas.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers