Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 25 May 2013

Panas!!! Bukti Kerajaan BN Sekarang Lebih Islam Daripada Pakatan Rakyat!!! #FBP13 @PortalSGB


Sapa kata kerajaan BN sekarang tak Islam berbanding dengan Pakatan Rakyat terutama Pas yang kononnya Islam sangat la. Pakatan lagi teruk Islam dia yang hanya menggunakan Islam sebagai modal politik kotor. Pas lagi teruk bertopengkan Islam demi kemaruk kuasa politik.

Ini buktinya. Kerajaan BN yang telah diberi mandat semula oleh rakyat selepas PRU13 baru-baru ini melalui Kementerian Belia dan Sukan telah mengeluarkan pekeliling berserta jadual waktu masuk waktu solat kepada semua penganjur dan event management yang terlibat agar memberhentikan semua aktiviti dan PA Sistem serta sistem bunyi hendaklah ditutup ketika masuk waktu solat.

Arahan tersebut terpakai selama berlangsungnya Festival Belia Putrajaya 2013 yang bermula 23 hingga 26 Mei 2013 iaitu selama 4 hari 3 malam. Malah, dalam mesyuarat pelarasan bersama pihak penganjur dan pihak berkaitan Kementerian Belia dan Sukan telah menekankan soal arahan ini yang perlu dipatuhi.

Apa ini bukan sebahagian daripada ajaran Islam menghormati masuk waktu solat dengan memberhentikan aktiviti yang dilakukan.

p/s : tahniah kepada pihak KBS yang menitik-beratkan soal agama dalam programnya...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers