Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 21 August 2013

Biar Betul??? Penyokong Tegar PKR Bertanding Jawatan Ketua Cawangan UMNO Dalam Wilayah??? @NajibRazak @tunfaisal

Sesak nafas gua sekejap macam kena "heart attack" bila gua dengar cerita penyokong tegar PKR yang terang-terang membantu Pakatan Rakyat semasa PRU13 lepas bertanding sebagai Ketua UMNO sebuah Cawangan dalam Bahagian di Wilayah.

Apa nak jadi dah nie??? Macam mana manusia sebangsat ini boleh mendapat sokongan akar umbi sampai berani nak bertanding sebagai jawatan tertinggi dalam Cawangan. Bila difikirkan guna akal yang waras takkan la individu tersebut boleh bertanding kalau tak mendapat sokongan dari akar umbi.

Menurut kata sumber gua, gambar dan maklumat peribadi individu tersebut sudah ada dan akan diperolehi dalam masa yang terdekat. Nanti gua akan kongsikan bersama pembaca setia blog gua.

Macam mana benda macam ni boleh berlaku. Macam mana kepimpinan Cawangan dan Bahagian boleh membiarkannya. Cuba kita bayangkan kalau individu macam ni berjaya memenangi pemilihan dan dilantik menjadi Ketua UMNO Cawangan nanti. Bukankah pelbagai masalah pasti akan timbul dan ini sudah pasti menyusahkan Bahagian yang terlibat.

Gua juga dimaklumkan benda ini bukan sekadar berlaku di Bahagian Wilayah, di Bahagian lain juga mungkin berlaku. Bukan setakat penyokong PKR, mungkin juga penyokong tegar Pas yang bertanding dan menang seterusnya diangkat menjadi pemimpin akar umbi.

p/s : kita tunggu dan mari kita lihat siapa yang kena!!!!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

  1. Kat mana lagi kalau bukan kat kg selayang lama,mamat tu bukan ada sapa2 calonkan.DIa tu syok sendiri je....

    ReplyDelete
  2. Jenis jubor di muka.memang jenis ni blh buat selamba dan tak ada rasa malu

    ReplyDelete
  3. Di Ampang ada seorang pencacai Mak Lampir PKR Reject 2012 mencalonkan diri untuk kerusi Ketua Bahagian Ampang. 2008 bawa bendera PAS...Transformasi!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers