Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 25 August 2013

Sketsa 18SX : Laporan Polis Kejadian Tembak Malam...


Balai Bestari Jaya, Selangor

Tuan,

Sinopsis kejadian tembak di Kg Batang Berjuntai@Bestari Jaya

Mangsa : umur 22 tahun
Jantina: Perempuan Melayu
Warganegara : Malaysia
Suspek : Lelaki Melayu
Umur: 30 an
Tarikh : 16 Ogos 2013(Jumaat)
Pelapor:L/Kpl Pornosami A/l S.Punita

Masa :
2000hrs - Jiran mangsa mendengar mangsa bercakap dengan suspek berkenaan 'tembak saya' malam ini

2045hrs - Sekali lagi jiran mangsa mendengar percakapan Mangsa dengan suspek 'kalau abang nak tembak, tembaklah sekarang, tak ada siapa boleh halang' kemudian jiran mangsa terdengar jeritan 'Aduh! Aduh! sakit bang!'

Oleh kerana berasa curiga, jiran tadi mengajak rakannya untuk mengintip di tepi rumah mangsa dan didapati lampu rumah dimalapkan dan kedengaran seperti beberapa kayu patah dari dalam dan pintu berkunci.

2125hrs - Terdengar sergahan kuat daripada suspek kepada mangsa di bilik tidur, 'masa aku nak tembak peluru terakhir ni patah pula! jangan ke mana-mana abang belum puas hati lagi ni!!!'

2145 hrs - Rumah tiba-tiba senyap sunyi. Jiran mangsa cuba mengumpil tingkap bilik tidur mangsa untuk mengetahui apa yang berlaku... dalam keadaan yang tidak dijangka jiran-jiran mangsa ditengking dengan kuat oleh suspek menyebabkan mereka melarikan diri.

"Hoi!!! korang takde keje lain ke??? aku nak tembak bini aku suka hati aku la, lagipun malam ni malam jumaat, sunat lagi tu, pegi la tembak masing-masing punya sendiri!!!"

2155hrs - Semua jiran terdekat menutup pintu dan tingkap serta memalapkan lampu setelah mendapat nasihat berkenaan dan termasuk dua anggota MPV yang memohon untuk balik ke rumah sepertimana saranan suspek.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers