Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 20 October 2013

Kenyataan @Azwanbro Pasal Dia Kalah Jawatan Timbalan Ketua Bahagian... @promelayu @KhairyKJ @razaliibrahim


"Saya mengucapkan tahniah kepada semua calon yang memenangi jawatan Majlis Tertinggi UMNO semalam. Dengan berakhirnya Pemilihan UMNO ini maka bermakna tugas berat sudah menanti bagi menghadapi PRU ke 14 akan datang dimulai dengan PRK Sungai Limau. Saya sendiri telah gagal di peringkat Bahagian dalam merebut jawatan Timbalan Ketua UMNO Bahagian.

Namun begitu saya berjanji akan tetap membantu ahli UMNO Bahagian Pasir Salak dan rakyat dalam mengekalkan kemenangan pada PRU ke 14 kelak. Bagi jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia saya menyerahkan nasib saya kepada Perwakilan Pemuda UMNO Bahagian Bachok, Sabak Bernam dan Gelang Patah yang akan mengadakan pemilihan semula pada hari Rabu nanti.

Apa saja keputusannya saya sedia terima dengan hati yang terbuka dan tetap juga akan mencurahkan khidmat saya kepada parti walaupun keputusannya mungkin tidak menyebelahi saya.

Hidup mati saya adalah bersama UMNO untuk memartabatkan Agama, Bangsa dan Tanahair" - Khairul Azwan

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. Salam, kami dari web debatremaja.com. Web kami menyediakan forum berbbentuk sistem perdebatan yang sesuai untuk rakyat malaysia berbincang, mendengar dari dua pihak supaya kita berjaya melahirkan masyarakat yang lebih meneliti.
    Sebagai bonus kepada pembaca tuan, saya juga membuka beberapa pertandingan di web kami buat masa ini.
    Oleh itu, saya sebagai admin debatremaja.com mohon kerjasama tuan untuk menyebarkan tentang web ini.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers