Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 14 May 2014

Gempar!!! Berpuluh Ribu Datang Ke Ceramah DAP Kat #PRKBukitGelugor!!!



Dahsyat... Memang dahsyat giler ceramah DAP nie... Biar gambar sahaja berbicara bak kata orang putih "a picture speaks a thousand words". Gambar ni diambil semasa ceramah anjuran DAP semalam di dua lokasi sekitar Bukit Gelugor.

"Signal" ini jelas menunjukkan DAP sudah tidak mendapat sokongan rakyat dan pengundi Parlimen Bukit Gelugor. Ini juga jelas memperlihatkan kempen DAP untuk Pilihanraya Kecil Parlimen Bukit Gelugor tidak mendapat "support" yang kuat dari parti Pakatan seperti Pas dan PKR.

Suasana geopolitik hari ini sudah tidak sama dengan suasana politik seperti PRU13 lalu. Kalo keadaan ini diambil kira dengan sambutan hambar penyokong Pakatan sendiri mungkin keputusan luar jangka akan berlaku di Bukit Gelugor.

Berdasarkan maklumat dalaman parti DAP, peratusan keluar mengundi yang mungkin berkurangan daripada semasa PRU13 sedikit sebanyak akan mempengaruhi keputusan majoriti undi. Diramalkan jika keadaan ini berlarutan sepanjang minggu berkempen kemungkinan besar peratusan jumlah majoriti 42 ribu yang dimenangi sebelum ini akan berkurangan dan tidak mustahil perkara ini boleh berlaku.

Mungkin kerana BN tidak meletakkan calonnya untuk bertanding menyebabkan suasana kempen sikit hambar dan tidak sepanas kebiasaan apabila ada pertandingan.

Nasihat buat pengundi Bukit Gelugor, cukup-cukup la sudah bagi muka kat DAP. Inilah masanya kita tukar Ahli Parlimen baru selain DAP dan calon bebas Pas.

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

3 comments:

  1. Dap mesti menang punya. Undi yg tentukan segalanya. Pimai2 tangtu juga. Tengok la nnti.

    ReplyDelete
  2. semua trick dap..mcm x ada sokongan.. sebaliknya undi undi solid kat diaorg bn jgn perasan sgt...sebenarnya dap x panggil pun org utk dtg...nak tunjuk konon lemah..bn yg kembang kincup perasan x sudah2

    ReplyDelete
  3. cina2 ni , roket tetap terpahat di dalam hati , daripada dengar ceramah dia oran g lebih suka buat duit , nanti bolih beli melayu umno,pas dan pkr, menteri umno ke atau kakitangan kerajaan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers