Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 12 October 2014

DAP Pun Akui PERMATA Tak Terima Bajet Sampai RM711 Juta Yang Lain Bodo Piang Buat Apa!!!!


Kalo dah DAP pun percaya PERMATA pun tak terima peruntukan bajet RM711 juta macam yang dok heboh kat media sosial macam mana la orang biasa boleh "bodo piang" dok percaya PERMATA terima duit bajet sebanyak tu. Inilah masalahnya kalo dah tak tengok pembentangan Bajet 2014 yang disiarkan secara langsung di tv dan tak paham apa yang disampaikan oleh Perdana Menteri ketika pembentangan bajet Jumaat lepas.

Yang lebih teruk lagi puak-puak yang dok meroyan kata PERMATA dapat RM711 juta tu tak tengok pun pembentangan Bajet 2014 suap tidur keluar air liur macam Nuar Ketum.

Ahli Parlimen Kluang dan Pengarah Pendidikan Politik DAP Liew Chin Tong berkata, antara perbelanjaan yang dicatatkan dibawah JPM tahun depan ialah untuk TV Al Hijrah (RM40 juta), Biro Tata Negara (RM58.6 juta), program Penyusunan Semula Masyarakat (RM750 juta) dan program pendidikan awal Permata Negara (RM30.1 juta) yang dipengerusikan isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor. 
 
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/jpm-terima-suku-bajet-pembangunan-tapi-akauntabiliti-masih-kurang-kata-dap#sthash.8Od2ubAT.dpuf

Sebab tu yang dok melompat tak ketahuan macam beruk makyeh dok merapu macam orang mabuk ketum dok merapu kata PERMATA terima bajet sampai RM711 juta tu elok ler baca betul-betul berapa yang PERMATA dapat. Kalo ikutkan seperti apa yang dikatakan oleh Liew Chin Tong bahawa PERMATA hanya menerima sebahagian kecil sahaja bajet dan ia HANYA berjumlah RM30.1 juta SAHAJA.

Inilah masalahnya dengan masyarakat kita yang lebih suka menjatuhkan hukum terlebih dahulu sebelum hukuman dijalankan, lebih suka menyatakan benda yang samar tanpa bukti yang sahih hanya semata-mata mahu memburukkan dan membusukkan nama Datin Seri Rosmah. Mungkin apa yang dilakukan oleh macai-macai Pakatan Rakyat memburukkan Datin Seri Rosmah mempunyai niat jahat mahu mengaitkan hal ini dengan Perdana Menteri Najib Razak.







1 comment:

  1. Admin yg bodo..dah ade sangsi duit tu ke mana entah..tp tetap nak elak ag..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers