Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 30 January 2015

RM980,000 Diperuntukkan Untuk Baiki Jeriji Besi Yang Rosak Di Flat Kanak-kanak Jatuh??? #DSNO @NohOmar


Pengerusi Majlis Tindakan Persekutuan Negeri Selangor, Datuk Seri Noh Omar berkata sebanyak RM1.8 juta telah diperuntukkan untuk membaik pulih segala kerosakan serta penambaikan di kawasan perumahan Flat PPR, Seksyen 8, Kota Damansara.

Berita peruntukkan itu disusuli selepas kematian mengejut adik Muhammad Zulhazriq Danish Alden yang terjatuh dari tingkat enam kawasan perumahan tersebut disebabkan kerosakan pada kerosakan jeriji besi.

“Walaupun ini (perumahan PPR tersebut) di bawah bidang kuasa kerajaan negeri, tapi sebagai Pengerusi Majlis Tindakan Persekutuan, ada peruntukkan dan untuk ini, saya luluskan RM980,000 untuk baiki railing (jeriji), peruntukan sudah ada dan saya harap projek ini akan dilaksanakan dengan secepat mungkin.

“Saya luluskan RM1.8 juta untuk tujuan pendawaian dan baik pulih railing (jeriji) di kawasan ini,” katanya ketika ditemui dalam sidang media, di Kota Damansara, hari ini.

Dalam kunjungannya itu, Noh menyerahkan sumbangan peribadi kepada ibu adik Zulhazriq, Nor Sahura Sahara Muhammad, 35 di kediaman mangsa yang terletak di tingkat enam, Blok B.

Turut hadir pada majlis sidang media itu ialah Ahli Dewan Undangan Negeri Kota Damansara, Halimaton Saadiah Bohan.

Adik Zulhazriq, 5, anak bongsu daripada lima beradik meninggal dunia jam 4 petang semalam selepas mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dan jenazahnya telah dikebumikan di Tanah Perkuburan Seksyen 9, Kota Damansara. – MYNEWSHUB.CC

Baca lagi DI SINI dan DI SINI

2 comments:

  1. UMNO BAGUS!!!
    KEPADA KERAJAAN PR SELANGOR SENARAIKANLAH KEPERLUAN YG MENUNTUT TINDAKAN SEGERA KEPADA PEMIMPIN UMNO,NESCAYA PERUNTUKAN DAN TINDAKAN SERTAMERTA AKAN DIBUAT.

    ReplyDelete
  2. PPR Kota Damansara banyak petualang Pakatan..kita tolong esok depa nie gigit kita balik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers