Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 4 May 2015

Panas!!! Ini Jawapan @IsmailSabri60 Terhadap Fitnah Kononnya Beliau "UGUT" Pengundi Permatang Pauh!!! @NajibRazak #DSIS


Sejak dua tiga hari lepas panas dengan cerita pasal kenyataan menteri Pertanian & Industri Asas Tani Dato' Sri Ismail Sabri yang dikatakan "MENGUGUT" pengundi Permatang Pauh terutama ketika ucapan beliau bersama jentera dan pengundi Kg Kuala Mengkuang. Dalam ucapan beliau menjelaskan betapa mudahnya bantuan yang boleh diberikan dan dibantu oleh kementerian beliau jika calon BN Suhaimi Sabudin dipilih menjadi Wakil Rakyat dan Ahli Parlimen Permatang Pauh. Kenyataan beliau ini telah "baek punya spin" oleh portal pembangkang Malaysian Insiders dengan memutar-belitkan kata-kata beliau seolah-olah seperti "MENGUGUT".


"Apabila saya berucap di kg kuala mengkuang permatang pauh..saya membandingkan lebih mudah saya bantu mrk melalui wakil rakyat bn dari wakil rakyat pembangkang. Pertamanya krn saya kenal suhaimi personally..seterusnya krn dari parti yg sama. Lagi pun selama saya menjadi menteri tdk seorg pun wakil rakyat pembangkang mohon bantuan dari saya utk rakyat yg mrk wakili.

Yg lapurkan ucapan saya tsb adalah malaysia insider yg tentukan saja akan spin. Maka melompat lah pemimpin pembangkang termasuk lim guan eng attack saya atas alasan diskriminasi kepartian..

Tapi yg sedihnya mca komponen bn pun spt dap attack saya.

Tambah menyedihkan ramai di kal penyokong2 umno dlm media sosial pun attack saya.

Sedih krn mrk menari ikut rentak pembangkang..kita seolah2 bersetuju yg dap di penang tdk mengamalkan diskriminasi kepartian.

Apakah dap berlaku adil & melayan baik adun umno dgn meluluskan permohonan adun umno utk rakyat kaw mrk??

Apakah kaw yg diwakili adun umno mendpt layanan yg sama??

Jawapan nya TIDAK!!!

Adun umno & kaw mrk dianak tirikan!!

Permohonan JKP & perda utk dirikan 10 ribu rumah mampu milik utk 30 ribu pemohon ditolak wpun di atas tanah milik perda.

Why?? Sbb JKP & perda di bwh kerajaan pusat BN.

Permohonan fama utk ujudkan bbp pasar tani utk bantu peniaga kecil juga di TOLAK!!. Sdgkan penguatkuasa pbt2 bertindak ganas merampas brg perniagaan mrk jika berniaga di tepi2 jln.

Why tolak?? Sbb fama agensi kerajaan pusat BN.

Sewa tapak utk pasar pagi di batu kawan utk peniaga2 kecil yg dianjurkan oleh koperasi usahawan TEKUN dinaikkan dari rm300 kpd rm3000. Tujuan nya tdk lain dari nk menutup pasar pagi tsb..

Why?? Sbb koperasi usahawan Tekun adalah di bwh progrem Tekun..ie agensi di bwh krjaan pusat BN.

So apakah dap tdk menjlnkan diskriminasi kepartian??

Jadi jgn lah mudah terperangkap dgn lge & dap yg berlagak malaikat yg menyebabkan mca & bbp yg lain terperangkap dgn attack saya seolah2 pemimpin2 umno ni yg jahat krn mengamalkan diskriminasi kepartian.

Sebenarnya lge & dap lah yg mengamalkan diskriminasi kepartian selama ini.
Kpd mca & dll...lge & dap lah yg perlu diserang!!
Sumber : FB Ismail Sabri

Baca Lagi Di Sini 

2 comments:

  1. Sebenarnya Guan Eng pun tidak pernah award projek dekat penyokong2 BN. Kontraktor2 & pembekal2 akan ditapis terlebih dahulu oleh pejabat ketua menteri, kemudian ketua Agensi Kerajaan terbabit akan diarahkan supaya tidak merekomenkan syarikat yang telah dikenal pasti ada kaitan dengan BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu dia bila PR dapat putrajaya pakai nampak bungkus le kontraktor low klas yang mega-mega semua dia sapu dah ..depa cakap aja sama rata tapi memang nampak terang dah ..... cuma melayu bodoh je yang sokong pr ni besok jadi lah hamba depa

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers