Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 3 February 2012

NGO – Serah Memorandum Kepada MB Perak @ZambryAbdKadir


Tiga badan bukan kerajaan (NGO) BAPA, ANAK dan KERABAT didakwa akan menyerahkan satu memorandum kepada Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) Perak selepas Jumaat tadi.

Pegawai Khas Pesuruhjaya dan Media PAS Perak, Mohd. Hafez Sabri berkata, memorandum yang dijangka diserahkan selepas solat Jumaat tadi merangkumi beberapa tuntutan NGO terbabit ke atas kerajaan negeri.

“Razman Zakaria selaku Timbalan Pengerusi Lajnah Tanah dan Pembangunan Wilayah PAS Pusat telah mengesahkan penyerahan memorandum bagi menuntut kerajaan negeri tidak menyerahkan tanah-tanah Felda Plantation yang berada di negeri Perak kepada FGVB untuk disenaraikan di bursa saham,” katanya melalui satu kenyataan media hari ini.


Menurut Hafez, BAPA pula akan menuntut supaya hutang-hutang peserta yang telah tamat perjanjian dihapuskan danmenuntut supaya tanah-tanah peserta yang di kaveat oleh Felcra dilepaskan tanpa sebarang syarat.

Sementara itu, katanya, KERABAT menuntut kerajaan negeri supaya menunaikan janji pemberian tanah lot tapak rumah untuk bekas anggota tentera seperti yang telah dijanjikan oleh Zambry baru-baru ini.


3 comments:

  1. Hai pas baru nk celik mata ke!!!!!dlu ko merentah xnak mintak,asek nak bagi cino je skg ni dah meroyan plak.peke jadah nya

    ReplyDelete
  2. Homo cun ni tak kisah sebab hutang boleh dilangsaikan dengan pemberian bontot kepada sayangku.Tak payahlah bayar hutang,biar negara ni bangkrap.Cepat sikit bos sayangku jajah Malaysia.

    ReplyDelete
  3. apa yang lu merepek nie labu... apa pun terima kasih kerana bersusah payah komen kat artikel gua...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers