Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 17 March 2012

Krisis Kedah : Pemandu Atau Memandu???...


Seburuk-buruk BN sebaik-baik Pakatan, lebih baik BN lagi..?

Salam hormat, saya suntingkan serba rengkas sebuah artikel dan sebuah ulasan yang menarik perhatian saya dan anda juga perlu membaca dan klik pada sebuah link yang akan saya terbitkan pada perenggan bawah pada posting ini nanti. Ianya ditulis seorang yang sentiasa memerhati akan corak kepimpinan PR dan membuat huraian yang lengkap tepat dan padat. Dengan hanya sebutir peluru dimuntahkan bagaikan peluru penabur mengenai semua sasaran..!!


Ingatkan bagi Kedah pada Bulan..!! Kedah akan bahagia, makmur dan sentosa. Akan sentiasa terang benderang bagaikan bulan pernama, tetapi panas meletit-letit dan kacau bilau pula. Masing-masing nak kuasa, masing-masing gila kuasa, masing-masing nak rampas kuasa. Yang lucunya, yang merampas kuasa ialah sesama Pas sendiri, Pas dengan Pas, parti yang sepanjang tahun asyik-asyik berceramah siang dan malam memprovok rakyat membenci sesama sendiri. Membenci antara Melayu dengan Melayu, membenci sesama Islam. Orang Pas tak sembahyang dimasjid milik kerajaan Pusat kerana Pusat dituduh UMNO kafir, merekalah lebih Islam dari pada Islam dan macam-macam lagi.

Apa nak jadi ni..? adakah puak-puak parasit Anwarinas, kini menguasai Pas benar-benar mahu menguasai semuanya. Setakat ini, puak-puak ini masih belum mencetuskan huru hara di Kelantan, kerana Nik Aziz Nik Mat dulu (bertaraf Ayatollah) dan sekarang setaraf Nabi kata penyokong tegarnya dalam ceramah beliau (.........?) terlalu sayangkan Anwar ketua puak Anwarinas. Kini pemimpin dan puak-puaknya telah senyap membisu sehingga apa yang Anwar nak buat...buatlah mereka akan memberi sokongan demi untuk mendapatkan kuasa..!! sebagai yang saya janjikan klik link ini jika anda berminat http://peraktoday.com/wp/?p=51813

Pssstt... PR baru tadbir beberapa negeri dah haru-biru...belum lagi tadbir sebuah negara (alamatnya kita semua ternganga)

2 comments:

  1. Salam tuan. mohon pautkan link blog CT.
    catsthinker.blogspot.com
    tq..

    ReplyDelete
  2. sudah dilinkkan catsthinker.blogspot.com ke bloglist saya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers