Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 15 March 2012

Staff Shangri-La Yang Dedahkan Invoice Majlis Pertunangan Anak PM @NajibRazak Perlu Dipecat!!!...

gambar hiasan
Perlu dipecat!!!

Itu pandangan gua pasal isu kononnya Rafizi Ramli, Pengarah Strategi PKR ada memperolehi bukti berkaitan majlis pertunangan anak PM apabila beliau dikatakan ada mempunyai salinan invoice berkenaan bayaran majlis tersebut yang kononnya dibayar oleh Pejabat PM (PMO) menggunakan wang rakyat.

Persoalan gua kat lu orang pembaca budiman, macam mana si Rafizi ni boleh dapat dokumen peribadi pelanggan daripada pejabat pengurusan Shangri-La kalo bukan dengan bantuan kakitangan dalaman Shangri-La sendiri.


Dari sumber yang gua dapat, dokumen sulit Shangri-La ni diseludup keluar oleh staff Shangri-La sendiri untuk diserahkan kepada Rafizi tanpa kebenaran, kelulusan dan pengetahuan pihak pengurusan Shangri-La sendiri. Kalo ini yang berlaku, tak mustahil prinsip 'kerahsiaan pelanggan' di pihak Shangri-La sudah terhakis.

Gua rasa ini mungkin bukan kali pertama perkara ini berlaku di Shangri-La dan jika perkara ini tidak dibendung oleh pihak pengurusan Shangri-La, tak mustahil reputasi Shangri-La sebagai salah satu hotel terkemuka akan jatuh di mata pelanggannya.

Jadi, gua rasa perkara pertama yang pihak pengurusan Shangri-La perlu lakukan adalah memecat dan membuang kakitangan yang tidak amanah ini. Biar dia tanggung atas apa yang dia buat sebagai pengajaran kepada orang lain agar jangan sesuka hati buat hotel tuh macam bapak dia punya hotel.

Gua dimaklumkan oleh sahabat gua penaksj.wordpress.com individu yang jadi tali barut si Rafizi nie awek la. Kalo dah awek tuh mesti la pompuan takkan lelaki kot. Siapa awek tu bakal didedahkan nanti, harap pembaca dapat bersabar ye.

Jadi, kepada pembaca tulisan gua nie jika anda salah seorang daripada pihak atasan atau ada kaitan dengan Shangri-La, gua harap lu orang pikir 18 kali la kalo nak simpan staff tak amanah macam "minah" nie.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers