Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 16 August 2012

Pas Putrajaya Meroyan Dengan Datuk Tengku MP Putrajaya... @TengkuAdnanREAL


PAS makin kronik dan amat terdesak!!!.. [KLIK SINI]

YDP PAS Putrajaya, Nazir Zakaria bersama 2-3 kerat kunco-kunconya semakin hilang akal...

Warga Putrajaya makin getik dan meluat dengan perangai puak-puak PAS..

UMNO yang diterajui oleh YB Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, Ahli Parlimen Putrajaya terus kukuh mantap mendapat sokongan padu warga Putrajaya kerana telah terbukti jelas dan nyata amat prihatin dan sentiasa memastikan kebajikan, keperluan dan kepentingan warga penduduk Putrajaya terjaga. 

Datuk Seri Tengku Adnan juga merupakan Setiausaha Agung UMNO dan semestinya beliau memang amat sibuk dengan tanggungjawab yang diamanahkan. Namun begitu, setiap program yang dijalankan bersama masyarakat di sini, beliau akan pasti turun padang berdamping bersama-sama masyarakat dengan cukup mesra.

Setiap kali menjelang Ramadhan,  YB Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor  akan menyediakan hidangan berbuka puasa secara percuma di Foodcourt Presint 8 bermula dari awal Ramadhan sehingga berakhirnya Ramadhan untuk seluruh warga Putrajaya tanpa mengira apa ideologi politik.


Warga-warga emas, warga OKU, anak-anak yatim, para pelajar dan sesiapa yang memerlukan bantuan pasti akan dibantu dengan berbagai-bagai sumbangan dari beliau. 

Setiap masjid dan surau di Putrajaya juga menjadi keutamaan beliau untuk dibantu dari segenap sudut demi memastikan warga Putrajaya yang majoritinya umat Islam selesa beribadat.

Apa sumbangan puak-puak PAS Putrajaya???... SIFAR..!!!..KOSONG..!!! mereka-mereka ini hanya pandai berlagak angkuh dan umpama kera sumbang!!!. Surau2-surau hanya digunakan untuk menyampaikan ceramah fitnah dan bohong penuh propaganda mereka tapi untuk bersolat mereka bersolat di kaki lima jalan..

UMNO/BN TERUS KUKUH MANTAP DIHATI WARGA PUTRAJAYA..!!!

AHLI PARLIMEN PUTRAJAYA, YB DATUK SERI TENGKU ADNAN B. TENGKU MANSOR ADALAH AHLI PARLIMEN TERBAIK BAGI WARGA PUTRAJAYA DAN TERBUKTI TELAH MEMBERIKAN KHIDMAT DENGAN AMAT CEMERLANG!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers