Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 8 September 2012

Betul Ker Safee Sali Dah Masuk PKR????


Korang kenal ke Safee Sali ni? Gua percaya majoriti rakyat Malaysia dan Indonesia pasti mengenali penyerang bolasepak skuad kebangsaan Malaysia ini.

Khabarnya kelmarin bertempat di Batu Tiga Shah Alam, Safee Sali telah menghadiri program Rumah Terbuka Aidilfitri anjuran Adun KEADILAN Batu Tiga, YB Rodziah Ismail.

Dalam program ini Safee Sali turut membawa hadiah untuk diberikan kepada para pengunjung yang berjaya menjawab soalan kuiz "Safee Sali tanya anda". Antara hadiah yang disumbangkan seperti T-Shirt merah bernombor 10 (nombor jersi Safee Sali) dan komik Super Safee untuk peminat-peminat cilik yang berjaya menjawab soalan beliau berhubung dirinya.



Kehadiran Safee dipercayai didorong oleh pengurus beliau, saudara Zakaria atau lebih dikenali sebagai Abang Zack yang merupakan penyokong kuat KEADILAN dan merupakan bekas Ketua Cabang KEADILAN.


Ok fine.... itu hak Safee la. Sebagai ikon anak muda, beliau boleh pergi dan hadiri apa sahaja program yang menjemput beliau. Beliau hak rakyat. Cuma harapan gua, Safee tidak terpengaruh dan terpedaya dengan janji-janji manis PR.

Sumber : BeliaBangkit

1 comment:

  1. Itu hakikatnya dia. Andainya sokong DAP UMNO atau PAS.. dia bebas memberi sokongan. Bagaimanapun saya x Setuju Jika Safee mencampuradukkan politik dalam kerjaya profrsional sbg pemain bola.
    Ia boleh menjadikan Safee sasaran politik Dan menjejaskan prestasi Di padang Di samping imej negatif.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers