Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 5 December 2012

Pas Nak Ke Putrajaya Dengan Mendoakan Kemusnahan Kerajaan Islam


Manusia yang di katakan seorang ulamak, ulamak pulak adalah pewaris nabi. tapi perangai macam setan gondol. orang macam ini berserban sebakul telah menjemar imej islam. bila melihat VIDEO INI memang aku juga terkejut. mereka ini tak ubah seperti perumpamaan binatang paling hina di sisi Allah. dalam cerita p.ramlee IBU MERTUAKU " aku hairan kenapa Allah jadi kan kau manusia, kan lebih baik Allah jadi kan kau haiwan."

kalau orang yang ada agama, seorang ulamak sudah pasti tidak tergamak untuk mendoakan kehancuran kepada orang islam lain macam dalam video itu, seorang ulamak wajib mengajak manusia supaya berkasih sesama manusia.

memang setan dan bapak segala setan ulamak macam nie. bilamana tok guru ini jatuh sakit satu ketika dahulu, orang yang di sumpah pecah perut telah mengarahkan di bawa ke hospital IJN dari kelantan ke kuala lumpur dan di berikan perubatan kelas pertama. perdana menteri dato najib pergi melawat dia lagi dan mendoakan supaya dia cepat sembuh. tetapi apa balasanya selepas sihat ini lah perangai macam firaun.

kisah firaun telah kembali di malaysia. apabila kaum firaun di timpa musibah, nabi musa telah mendoakan supaya Allah menurunkan hujan. selepas hujan turun, raja firaun berkata kepada rakyat nya kerana dia lah yang menurunkan hujan. persamaan ini sudah jelas dan selayaknya tok guru nie di panggil raja firaun pas.

apa pun tak kisah lah, wahai orang pas, berapa kali orang pas bersama tok guru firaun mengadakan solat hajat??, kalau perjuangan pas benar iaitu mahu menegakkan islam, Allah tidak zalim untuk memakbulkan segala apa yang di doakan oleh pas. almaklum lah semua yang ada dalam pas semuanya para ulamak. tetapi apa yang terjadi sebaliknya, kemusnahan parti pas sedikit demi sedikit telah terserlah. lihat lah bagaimana pas di perlakukan dalam pakatan.

orang pas ini sedar ke atau tidak, DAP sedang mengambil faedah dari politik bodoh pas. didalam doa solat mereka, pas mahu ke putrajaya saja, apa matlamat mereka selepas menawan putrajaya ???, yang pastinya setakat jaga jamban kat putajaya je lah. pemimpin DAP dan PKR buat salah. pas datang tolong cuci. begitu lah selayaknya pas.

2 comments:

  1. Bila saitan pun boleh jadi kawan beginilah jadinya.

    ReplyDelete
  2. ape bodoh blog ko ni, penuh dgn auta je.. tutup je la.. sakai.. klu dah nama umno.. fitnah, lucah, merompak, mengebom, rasuah, salah guna kuasa, barang naik, xde telur.. mmg xsah la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers