Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 31 March 2013

[Kantoi!!!] Temberang Penganjur Konvoi TOLAK Pecah???...



Beberapa penyokong pembangkang termasuk daripada golongan mahasiswa menyertai Konvoi Gelombang Anak Muda Tolak UMNO/BN (TOLAK).

Konvoi yang bermula di Dataran Shah Alam, Selangor itu dilaporkan bergerak ke Dengkil bagi mengedar risalah berbaur hasutan supaya menolak BN dan khususnya UMNO pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).

Lebih membimbangkan apabila peserta kovoi itu akan turut bergerak ke kediaman Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak untuk menyerahkan satu memorandum.

Penganjur TOLAK melalui satu kenyataan media mendakwa memorandum itu bertujuan mengesa Perdana Menteri membubarkan Parlimen dengan segera bagi memberi laluan kepada PRU13 diadakan.

"Lebih 500 anak muda berkumpul hari ini menunjukkan protes bahawa anak muda sudah muak dengan kerajaan yang ada sekarang.

"Anak muda ingin tukar kerajaan, mahu Malaysia yang baharu," dakwa Pengerusi TOLAK, Muhamad Azan Safar melalui kenyataan sama.

Dakwaan Muhamad Azan mengenai jumlah peserta yang menyertai konvoi itu bagaimanapun menimbulkan keraguan kerana gambar pelancaran konvoi yang turut disiarkan menerusi kenyataan sama memberi gambaran sebaliknya.

Pemerhatian terhadap gambar berkenaan mendapati hanya kira-kira 50 orang menyertai konvoi tersebut sedangkan Muhamad Azan mendakwa 500 menyertainya.

Difahamkan juga konvoi itu akan mengadakan siri jelajah ke semua negeri bermula 6 hingga 14 April ini.

p/s : mana satu betul nie???? 500 ler 50...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. pencacai mmg suka spin dah spin kasi u turn..u ulang i saman u..hakkk thuiiii la fuckatan rakyat..pangkat di dahulukan..sex di utamakan ni lah moto pemimpin fuckatan rakyat

    salam perjuangan..minta pautkan link blog saya di sini terima kasih
    http://pena-berdarah.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers