Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 4 March 2013

Sebak Bila Membaca SMS Terakhir Anggota Vat69 Yang Terkorban Di Lahad Datu...


KN mendapat sms nie malam tadi dan KN rasa sudah menjadi tanggungjawab kita untuk berkongsi sms yang sederhana panjang tapi padat dengan maksud dan maknanya.

[sms terakhir seorang Vat69]

"Wahai Isteriku, maafkan abang seandainya abang tersalah cakap mahupun terkasar perbuatan.. jagalah dan didiklah anak-anak kita menjadi orang yang berguna...

Wahai anak-anakku, maafkan ayah kerana acapkali ayah tiada disaat anak-anak ayah memerlukan kasih sayang seorang ayah...


Wahai mak & abah, ampunkan anakmu dari hujung rambut hingga hujung kaki, sesungguhnya mak & abah telah mendidik aku menjadi insan yang berguna pada negara...

Wahai Ibu & Ayah Mertuaku, maafkan anakanda kerana memilih kerjaya yang memungkinkan anak ibu & ayah menjadi balu sebelum usia...

Oh Malaysiaku, maafkan aku andai aku gugur di medan perang. Demi Allah aku telah berusaha sedaya upaya..."

*jangan ditahan airmata itu andai kamu sebak membaca nukilan diatas.. sesungguhnya aku sendiri menangis membacanya.. 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. ...MENITIS AIR MATA...
    Tentera di Sabah sedang berperang , kita disemenanjung perlu desak Kerajaan !!!!! ... Sudah Sampai Masanyer Kerajaan perlu tubuhkan Suruhanjaya Diraja berhubung dengan isu ini..dedahkan dalang disebalik pencerobohan dan jatuhkan Hukuman yang sewajarnya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers