Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 3 March 2013

[Gempar!!!] Lori Jelajah Pas Hijack Pulak Karnival WOW Malam Nie... @NajibRazak @TengkuAdnanReal @TanSeriAseh @tunfaisal









Malam ini KN berjaya mengesan pergerakan lori jelajah sial Pas ni cuba membuar onar dan cuba mensabotaj program Karnival Wow anjuran Perbadanan Putrajaya di Presint 2.

Kenapa KN kata lori jelajah Pas ni cuba mensabotaj dan "hijack" program orang lain demi mencari crowd dengan mengaku kononnya lori jelajah sial ini mendapat sambutan penduduk Putrajaya. Biarlah gambar-gambar ini bercakap bagi pihak KN.

Ini bukti kenapa lori jelajah Pas terpaksa menumpang program orang lain untuk mencari crowd :-

1. Pagi tadi lori jelajah Pas terpaksa buat aktiviti depan Mydin Presint 14 dengan mengambil kesempatan ramainya pelanggan Mydin membeli belah tambahan pula hari ini adalah hujung minggu yang menjadi kebiasaan penduduk Putrajaya membeli barang keperluan rumah. Klik sini http://kulaanniring.blogspot.com/2013/03/gempar-beribu-penduduk-putrajaya.html?m=1

2. Kebetulan hujung minggu ini berlangsungnya Expo Buku di bangunan Perbadanan Putrajaya yang mendapat sambutan orang ramai. Sekali lagi lori jelajah Pas menumpang crowd expo buku ini dengan meletakkan lori jelajah sial Pas ini depan bangunan Perbadanan Putrajaya. Klik sini http://kulaanniring.blogspot.com/2013/03/panas-lori-jelajah-pas-hijack-crowd.html?m=1

3. Malam ini puak-puak Pas ini sekali lagi terpaksa membuat tindakan terdesak demi memenuhi kehendak pemimpin Pas kononnya mereka sudah sampai ke Putrajaya dan mendapat sokongan rakyat terutama penduduk Putrajaya, lori sial Pas ini parking pula di kawasan parking kereta awam untuk kegunaan pengunjung yang datang ke Karnival Wow anjuran Perbadanan Putrajaya.

KN dah mengikuti pergerakan lori sial Pas ni dari pagi lagi hingga ke malam. Yang menjadi persoalan dalam kepala KN :

1. Adakah lori ini mendapat permit untuk mengadakan jelajah ini termasuk parking di tempat parking kereta.

2. Adakah lori ini mendapat permit berceramah dan berkumpul daripada pihak berkuasa tempatan.

Apakah reaksi dari Presiden Perbadanan Putrajaya, Tan Seri Aseh mengenai pemcerobohan lori jelajah Pas ini ke bumi Putrajaya.

Adakah kehadiran lori sial Pas ini mendapat restu dari pihak polis dan Perbadanan Putrajaya dengan membiarkan lori ini bermaharajalela di bumi Putrajaya ini tanpa kebenaran atau permit.

p/s : tepuk dada tanya selera.... 
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers