Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 9 May 2013

Kantoi!!! Kisah Anwar Si Tukang Pecah Belah Terbongkar!!!


Malam tadi… Anwar Ibrahim telah memperlihatkan lagi belangnya dalam membawa kemusnahan dan perpecahan kepada rakyat negara ini.

Sejak ada Anwar, politik kita telah berubah menjadi Melayu vs Cina.

Semuanya semata-mata keinginan Anwar untuk menjadi Perdana Menteri tak kisah apa pun terjadi.

Yang menjadi mangsa adalah rakyat yang dimainkan oleh Anwar.

Bukak mata dan minda anda… pilihan raya telah berlangsung dengan adil dan baik. Disahkan Kesatuan Eropah, Amerika Syarikat dan pemerhati-pemerhati luar yang datang.

Yang ada di media sosial itu semua penipuan yang dimainkan puak cybertropers DAP yang seperti Anwar, mahu menggunakan rakyat untuk bangun memberontak.

Begitu banyak penipuan cybertropers ini yang bertindak bagi pihak Anwar.

Pengundi Bangladesh sudah ternyata penipuan… blackout memang dirancang DAP… bayangkan parodi menyindir kejadian blackout timbul di Youtube kurang setengah jam selepas dakwaan blackout dibuat.


Cerita buang beg kertas undi dari helikopter… apalah punya bodoh punya kenyataan tu… dalam gambar beg nampak bersih dan cantik… itu sebenarnya beg yang hendak dipindahkan ke pusat penjumlahan undi yang disertai ejen pengundian pembangkang sekali.

Undi popular menyebelahi pembangkang? Kenapa tak ambil kira undi Dewan Undangan Negeri Sarawak tahun lepas yang bagitu banyak menyebelahi BN? Walaupun bukan dalam PRU13, namun pandangan rakyat Sarawak harus disatukan juga… jadi undi popular siapa banyak?

Perhimpunan ala-ala 1Malaysia di Kelana Jaya….1 Malaysia la sangat kalau 10 peratus aje Melayu dan 10 peratus aje India yang datang… selebihnya Cina-Cina yang kepingingan nak tengok UMNO jatuh.

Sudah la Anwar… kemaruk dan kepinginnya anda nak jadi PM sudah mula menyakitkan hati rakyat…

Auta-auta pasal penipuan pilihan raya satu demi satu tumbang… orang semakin nampak…

Di Pulau Pinang dan Kelantan laju pulak pihak anda membentuk kerajaan negeri… di Selangor pasal bergaduh macam anjing dengan kucing berebut jawatan MB yang jadi lambat sikit… kalau tak dah tentu bentuk awal-awal…

Di satu pihak Anwar gerakan perang siber untuk wujudkan persepsi berlaku penipuan… di satu lagi pihak membentuk kerajaan negeri di mana boleh…. tengok gambar di atas… orang dah mula bercakap pasal kemaruk anda itu….so..


APA NI ANWAR? TAK BOLEH TERIMA KEKALAHAN KE? 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.













1 comment:

  1. nak perintah negara,bkn nk jd popular..apa gila apa..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers