Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 25 June 2013

Panas!!! Gambar Anggota Polis Kena Pukul Pendemo Depan Parlimen!!! #Blackout505

Ini gambar yang baru gua terima dari member gua yang sempat berada di lokasi kejadian semalam iaitu di hadapan bangunan Parlimen ketika Majlis Angkat Sumpah ahli parlimen.

Dari maklumat yang gua dapat, anggota polis ni dipukul dan dibelasah oleh pendemo yang dok buat demo berbaring kat jalan depan bangunan Parlimen semasa anggota polis mengarahkan mereka agar tidak berbaring atas jalanraya dan beredar dari lokasi.

Akibatnya berlaku sedikit tegangan yang membuatkan puak-puak haramjadah yang buat demo baring ni mula bertindak ganas dengan menyerang anggota polis yang bertugas. Kesannya, pihak polis terpaksa menggari dan menahan semua yang terlibat sebab dah bertambah ganas mengalahkan perangai baboon. Baboon pun tak seganas tu.

Hasil soal selidik rakan gua, budak-budak bodoh bangang ni rupa-rupanya dah gian nak merusuh macam Bersih 2.0. Hari Sabtu lepas pun depa tak dapat lepaskan gian sebab FRU tak turun. Polis pulak hanya mengawal lalulintas. Sebab tu ada insiden kakitangan DBKL kena pukul dengan geng-geng pendemo sebab depa dah tak tau nak belasah apa. Asal pakai baju seragam jer depa balun. Bodo punya orang.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers