Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 17 July 2013

Gemper!!! 100 Ribu Datang Ceramah Pas Kat #N01KualaBesut!!!


Kah kah kah kah kah kah kah kah kah

Cuba korang tengok gambar kat atas betapa ramai giler orang yang datang mendengar ceramah Pas dan calon Pas, Che Long. Ceramah Pas ni cukup mendapat sambutan penduduk. Punya ramai sampai boleh di bilang dengan jari.

Ini bukti Pas semakin tidak lagi mendapat sokongan penduduk dan pengundi Kuala Besut. Ini sebenar hakikat apa yang berlaku di sana. Dengar kata penduduk Kuala Besut dah meluat dengan Pas ni yang lebih banyak berceramah, bercakap, menabur fitnah, melagakan orang daripada nak bantu penduduk Kuala Besut.

Ceramah Pas yang biasa kita tengok kononnya ramai yang datang setiap kali ceramah dibuat sebenarnya adalah ahli Pas sendiri yang diimport dari kawasan lain dengan erti kata lain adalah orang luar bukannya penduduk setempat.

Oleh itu, impian dan cita-cita kononnya nak merampas kerusi DUN Kuala Besut dengan menggunakan moto 16/16 semakin kabur dan kelam. Ini diakui oleh kepimpinan Pas sendiri sebenarnya. Tambahan pula Pas terpaksa berjuang bersendirian di Kuala Besut tanpa suppot yang mantap dari sahabat Pakatan lain dari PKR dan DAP.

p/s : dulu dok ikut sangat Anwar Al Juburi nak tukar kerajaan BN dengan moto IniKaliLah... Buat puak2 Pas kat Besut gua ucapkan... LainKaliLah ye...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers