Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 18 September 2013

Kurang Ajar!!! Kumpulan Remaja Cina Tunjuk Isyarat Fcuk Kepada Gambar Pemimpin Melayu!!!


Beberapa hari selepas Pilihanraya Umum ke-13 (PRU) berakhir pada Mei lalu, Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi ada berkata bahawa pihak-pihak yang tidak berpuas hati dengan negara ini diminta agar keluar dan meninggalkannya.

Jawapan yang tepat ke muka Ah Beng Ah Beng yang sebelum PRU-13 merasakan undi dan diri mereka sangat penting.

Walaupun Datuk Seri Anwar Ibrahim cuba menjadi hero untuk Cina DAP dengan berkata negara ini bukan milik bapa Zahid, namun jawapan yang sama taraf diberkan Zahid semula kepada Anwar menyebabkan Ketua Pembangkang berkenaan terdiam.

Banyak muka tidak malu yang diberitahu untuk meninggalkan negara ini tidak berbuat demikian, sebaliknya berterusan cuba mewujudkan masalah kepada Malaysia.

Antara seperti dalam gambar di atas… ternyata satu perbuatan yang mencemar dan menghina para pemimpin Melayu negara ini.

Bila dan di mana ia diambil penulis tidak pasti sepenuhnya, namun yakin ia bukan superimposed.

Perbuatan seperti ini mampu membawa kepada ketegangan kaum hanya disebabkan satu kelompok kecil Ah Beng yang berani buat benda dari jauh dan bukan depan-depan.

Kalau ditanya kepada penulis, ini semua perbuatan kumpulan perang siber Red Bean Army yang didakwa banyak pihak sebagai didalangi oleh DAP.

Apa pun, kepada yang berada dalam gambar itu, kalau tidak puas hati sangat maka dengarlah kata-kata nasihat Zahid dulu… blah la pergi negara lain!

Jangan wujudkan permasalahan yang bukan-bukan.

Oleh: AK-47
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

  1. Perangai pendatang dan penumpang memang macam tu. Mereka mana ada kesetiaan pada Negara. Jadi mengapa kita harus melayan mereka seperti warganegara?. Sepatutnya kita layan mereka macam PATI. Go to hell cinabeng @PATI

    ReplyDelete
  2. Klau kayuh kat putrajaya..mmng petak muka kena beduk ni

    ReplyDelete
  3. Memang celako betul depa ni...tak sedar dek untung.
    Mohon admin link blog hamba http://klboyzwangsa.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers