Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 31 December 2013

Staf Jabatan Perdana Menteri Pun Turun Berhimpun Bantah??? @NajibRazak


Apa nak jadi ni!!! Apa sudah jadi!!!

Ini adalah tweet dari akaun twitter milik Freddie M a.k.a @freddiearifin menulis dalam laman twitternya berbunyi :


"Saya berkhidmat di Jabatan Perdana Menteri hampir 10 tahun. Tapi maaf @NajibRazak m.m ni saya akan turun. Saya juga ada hak bersuara. #RPDM31D"

Sapa punya akaun ini tidak dapat dipastikan sama ada ini akaun sebenar atau akaun "fake".

Gua harap ada kakitangan atau pegawai PM di Jabatan Perdana Menteri mengambil berat kes ni sebab ia melibatkan kakitangan atau staf JPM yang sudah tentu berada secara langsung dengan pentadbiran ofis PM.

p/s : bahaya sungguh mamat ni... kalo betul la dia ni staf kat JPM, entah apa rahsia lagi dia boleh bocorkan...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. akaun twitter kene hack la... tu aje jawapan dia

    ReplyDelete
  2. Relaks la bro. Apa lu nak kecoh. Mmg btul mamat tu ada hak nak bersuara. Biar la dia. Apa hal pulak nak disekat hak individu dlm negara yg dikatakn demokrasi ni. Bagus per tindakan mamat tu, sekurang2nya PM dpt signal ada org di JPM yg protes pentadbirannya. Aku yakin bro sebenarnya ramai lagi staf2 kat JPM yg protes PM, cuma tak berani nak declare jer takut periuk nasi terpelanting bro.

    Napa takurihing bro...basurah jgn kaya urang bungol bro.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers