Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 23 March 2014

Bukti PKR Bayar RM200 Kepada Macai-macai Di #PRKKajang????


Pagi ini beberapa keping gambar menunjukkan satu sms yang mengarahkan sukarelawan PKR untuk mengambil gaji sebagai macai pilihanraya Kajang tersebar meluas melalui wassap. Gambar sms ini mula tersebar menerusi wassap-wassap group menunjukkan satu sms berbunyi :
"Utk sukarelawan PRK shj : Sila ambil RM200 anda bila2 masa di blk gerakan PKR, Lot 4711 Bt 12 3/4 Jln Cheras 4300 Kjg." - from 016-9313048



Jika sebelum ini pihak pembangkang dari Pakatan Rakyat seringkali mendakwa bahawa segala apa yang mereka lakukan adalah demi rakyat dan rakyat bersama-sama mereka melakukannya secara sukarela ternyata dakwaan itu jauh meleset. Dengan mentadbir dua negeri yang kaya dengan kuasa ekonomi seperti Pulau Pinang dan Selangor memudahkan pemimpin pembangkang menggunakan sumber kekayaan negeri terbabit bagi menampung perbelanjaan politik mereka. Sudah tentu tidak mustahil pembangkang mampu menggerakkan peserta-peserta ke perhimpunan dan demonstrasi dengan membayar mereka bukan kerana mereka hadir secara sukarela.

Sekarang semasa pilihanraya kecil Kajang sekali lagi pembangkang seperti PKR juga membayar sukarelawan dengan jumlah yang amat besar juga. Nama jer "SUKARELAWAN" tapi buat kerja bukan secara sukarela tapi berbayar. 

2 comments:

  1. Mana ada free zaman skrg...
    Berguling2 atas jln pon dibyr....
    Jgn hrplah sukarela!!

    ReplyDelete
  2. SPRM tengok saja ke SMS tu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers