Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 30 March 2014

Kadir Jasin Meroyan Plak Nak Jadi "Chairman" Media Prima Pulak???? @tunfaisal


Tak habis-habis lagi meroyan wartawan pencen merangkap blogger senja bila beliau dikhabarkan masih menyimpan cita-cita mahu menjadi "Chairman" atau Pengerusi Media Prima bersandarkan dengan kelayakkan kononnya beliau layak untu duduk di kerusi tersebut.

Patut la sejak dua menjak ni dok balun sakan kat PM dan kerajaan rupanya ada udang disebalik mee. Yang hairannya asal jawatan kat Media Prima yang menjadi tumpuan Kadir. Mesti ada sesuatu kepentingan peribadi melibatkan Media Prima ni. Semua dah maklum rangkaian Media Prima merupakan rangkaian penerbitan nombor satu dalam dengan dengan pengaruh yang luas dalam Malaysia. 

Dengan menjadi Pengerusi Media Prima maka makin mudahlah beliau meneruskan agenda gerakan untuk menjatuhkan pentadbiran Najib yang beliau gagal sebelum ini bila gerakan yang ditaja oleh Tun Daim ini tidak mendapat sambutan dari pengamal media sosial terutama dari blogger-blogger otai dan blogger-blogger Pro BN. Setelah gagal mempengaruhi pengamal media sosial turut menyertai gerakan beliau maka langkah terdesak yang diambil oleh wartawan pencen ni cuba menggunakan kaedah mengusai media arus perdana pulak.

Sudah-sudah la pak kadir oooooiii... zaman 2008 sudah berakhir. Suasana geopolitik masa zaman 2008 tak sama dengan zaman 2014. Eloklah pak kadir mendekatkan diri dengan masjid dan ilmu-ilmu keagamaan tapi jangan sampai sesat dan menyesatkan sudah la. 

p/s : bak kata orang tua-tua "rumah kata pergi, kubur kata mari"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers