Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 19 October 2017

Siapa Kata 'Himpunan Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi" Gagal???? #KN


Siapa kata ''Himpunan Sayangi Malaysia Hapuskan Kleptokrasi" ni gagal???? Berjaya tau... Jumlah sasaran awal menjangkakan 100 ribu peserta yang datang tercapai tau seperti yang dilaporkan oleh media pembangkang "PH Sasar 100,000 Orang Sertai Himpunan Anti-Kleptokrasi (Sila Klik Sini). Pandai-pandai buat fitnah kata 10 ribu jer datang. 10 ribu pun ramai tau 10% dari jumlah asal. Himpunan kali ini paling berjaya jika mahu dibandingkan dengan himpunan-himpunan  atau demonstrasi sebelum ini seperti Bersih, Hapuskan GST, Himpinan yang dirancang pada 14 Oktober lepas adalah himpunan paling teruk dan paling gagal antara semua himpunan atau demonstrasi yang dilakukan oleh pembangkang. Jika kita ikuti secara terperinci kita akan dapat lihat jelas penurunan jumlah peserta yang mengikuti himpunan atau demostrasi yang dianjurkan oleh pemimpin pembangkang.


Ini diakui sendiri oleh rakan dalam pakatan pembangkang seperti PAS :
Jumlah kehadiran dalam himpunan yang dianjurkan oleh parti politik secara tidak langsung mencerminkan kekuatan organisasi, jentera mobilisasi serta komitmen ahli sesebuah parti berkenaan.
Pesuruhjaya PAS Kedah, Ustaz Dr Ahmad Fakhruddin Syeikh Fakhrurazi berkata demikian ketika mengulas himpunan Kleptokrasi anjuran sebuah parti politik baru-baru ini yang didapati tidak mencapai sasaran.
"Tidak perlu membandingkan himpunan berkenaan dengan Fastaqim 2.0 di Pantai Tok Jembal, baru-baru ini kerana kehadiran peserta dari Kedah pun mencapai 15,000 dari 200,000 yang hadir," ujarnya.
Menurutnya, pengamal politik tempatan juga menyifatkan himpunan Kleptrorasi berkenaan mencerminkan tahap sokongan dan komitmen ahli-ahli politik dalam koalisi Pakatan Harapan berkedudukan kabur.
Bahkan jelasnya lagi, kandungan ucapan para pemimpin Pakatan Harapan dalam himpunan berkenaan lebih kepada pernyataan emosi, tidak fokus dan longlai untuk memperlihatkan kesungguhan parti berkenaan membina negara sejahtera.
Sumber : HarakahDaily


Nak tahu siapa lagi yang cakap himpunan ni gagal boleh KLIK SINI KLIK SINI 











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers