Jadilah Sahabat Kulaan...

Saturday, 22 September 2012

Puaka Niring : Lelaki Misteri Selamatkan Penunggang Basikal Dari Maut...



Rakaman CCTV ini menunjukkan hampir satu kemalangan berlaku di China. Kemalangan ini boleh membawa maut kepada penunggang basikal kerana hampir dilanggar oleh sebuah lori di satu persimpangan.

Anda sudah melihat video di atas ini? Jika sudah, apa pendapat anda mengenai video ini? Ia seperti tidak logik bukan? Ada seseorang telah menyelamatkan penunggang basikal dengan begitu pantas. Ia seumpama watak Flash dahulu. Untuk pengetahuan semua, gua difahamkan ia merupakan trailer permainan konsul (game) Zhu Xian 2 Dragon Totem Girl Series. Game apakah ini, gua pun tidak tahu. Mungkin permainan online rasanya.

Tapi ini kenyataan yang berbeza daripada individu yang upload video kat atas tuh. korang pertimbangkan la sendiri???

"China, 5th September 2012 - Teleportation in china captured by Surveillance Camera - A person on a motorbike is saved by an unknown figure by teleporting him a few meters away in less than a second..."

[Video] : Makcik Kantoi Mencuri Di Rumah Pengantin... Antara Kasihan Dan Kegeraman...



Kejadian berlaku pada 15 September lalu di Johor. Wanita ini tertangkap ketika mencuri hampir RM6000 ketika keluarga pengantin sedang sibuk melayan tetamu... Pandai pula bawa anak sebagai "Perisai"... Jadikan iktibar....

Adakah Pemimpin-pemimpin Pembangkang Layak Menerajui Negara???...


Saya tak fikir hudud akan menjadi tajuk perbahasan dalam parlimen nanti sebab kita secara umumnya tahu bahawa, hudud hanyalah retorik PAS untuk dapat simpati rakyat, dan hanya Allah sahaja yang tahu kalau benar-benar mereka ni takut pada Allah, kerana ada juga pemimpin-pemimpin PAS yang terlibat dalam skandal-skandal seks dan salah guna kuasa (ie Tabung Mamali dan Kohilal) yang lesap. Sama juga dalam UMNO, ada pemimpin hu ha dan ada juga pemimpin yang tak pernah tinggal solat langsung.

Apa yang merunsingkan dan yang akan diperjudikan sekarang ialah, kelayakan pemimpin-pemimpin yang bakal menerajui negara nanti. DAP mungkin ok lah sebab kita tau cina waktu dah mati pun dia buat bisnes. Yang PKR dan PAS macam mana? Harap Anwar je la yang ada pengalaman walaupun taraf pendidikannya, langsung la tak boleh pakai (sastera melayu).

Adakah kita nak sandarkan pada Azmin? Dia pun takde pengalaman dalam pentadbiran negeri cuma ada pengalaman makan aiskrim dalam tandas. Siapa lagi? Nurul Izzah? amat muda pengalaman takde. Azizah, kita pun tau dia mak turut je yang tak boleh bersuara kerana takut pada Anwar yang abusive. Kalau PKR menang, maka kita ada raja tambahan sebab dalam PKR semuanya anak beranak Anwar dan ini akan membuatkan negara kita menuju ke arah negara autokratik. Dan kita tau, Anggota Lembaga Disiplin PKR semuanya bukan orang Islam dan PKR ini bukan parti Islam, ianya hanyalah parti Cina yang bertopengkan orang melayu. itu sahaja.

Pro-Menipu Terkantoi Menipu Pasal "Calon Tua" #PRKUM... #AspirasiMahasiswa


Minggu ini merupakan minggu yang penuh dengan warna-warni cerita menarik dalam negara. Antara yang menarik untuk diperkatakan selain daripada isu filem menghina Rasullullah saw melalui filem bertajuk "Innosence of Muslims" yang membangkitkan kemarahan umat Islam seluruh dunia adalah pilihanraya kampus yang sedang berlangsung minggu ini dan minggu depan.

Semalam 5 buah IPTA telah selesai menjalankan pilihanraya kampus antaranya UiTM, UTHM, UniMAP, UNISZA dan UTeM yang menyaksikan kelima-lima IPTA ini dimenangi dan dikuasai oleh calon daripada Pro Mahasiswa yang menang dengan selesa. 15 IPTA lagi bakal menyusul akan mengadakan pilihanraya secara serentak minggu hadapan termasuklah Universiti Malaya (UM).

UM memang terkenal dengan "panas"nya suasana kempen sehinggalah hari pembuangan undi. Tambahan pula UM sebelum ini dikuasai oleh calon daripada Pro-M. Hari ini adalah hari penamaan calon dan timbul pula satu isu yang agak "panas" berkenaan dakwaan 'ketidaklayakan' calon daripada Penggerak Mahasiswa yang kononnya tidak mengikut syarat pencalonan iaitu calon itu sudah "tua" atau tidak cukup semester untuk menjadi calon. Pro-M mendakwa 6 calon Penggerak Mahasiswa sudah "tua" dan tidak cukup syarat kerana berada di tahun akhir yang mana "kononnya" syarat calon mestilah mempunyai sekurang-kurangnya baki 2 semester.

Kat bawah nie gua petik skit jawapan yang lebih jelas, padat, betul, sahih dan benar tidak ada yang tidak benar melainkan benar-benar belaka pasal kes "calon tua' :

Hari ini selepas beberapa hari Pilihanraya Kampus berjalan dengan rancak, Pro Student sebagai pemerhati ingin menyatakan kebenaran daripada terus diputar atau dispin oleh Pro M yang kita kenal sebagai kaki spin yang terhebat.

Isu "Calon Tua:

Pro Mahasiswa yang tidak mempunyai modal dalam menyerang Penggerak Mahasiswa telah mencipta satu fitnah yang amat besar dengan mengatakan bahawa 6 calon Penggerak Mahasiswa yang dicalonkan tidak layak bertanding kerana faktor final year student. Betul kah tidak layak? Jom kita bongkar!

Hari ini Pro Student sebagai pemerhati yang bebas ingin menyatakan bahawa dakwaan Pro Mahasiswa adalah TIDAK BENAR SAMA SEKALI. Berdasarkan bukti

Friday, 21 September 2012

Puaka Niring : Lembaga Misteri Dalam Video Klip Achin & Nana...

ar

Gempar ada hantu dalam video klip Arwah Achik dan Nana???...

Cuba tengok pada minit yang ke : 0.40 - 0.42 dalam video klip ni, aku yang silap ke memang betul-betul ada hantu dalam tu...

Kenapa ada perempuan dok menyibuk dalam video klip...

Takkan pengarah boleh tak perasan...

Sebab video klip ni buat dalam Banglo Usang..

Aiyak!! Curi CPU Letak Celah Kangkang??.. Macam Mana Tuh?.. Jom Tengok Video Ini!



Kalo gua tokey kedai komputer tu gua tak sanggup nak ambik balik CPU... 

Tidak!!! Tidaaaaaaaaaaakk!!!...

Kenapa DrMAZA Tergamak Terima Biasiswa Daripada Amerika Syarikat????... @RealDrMAZA


Benar atau tidak dakwaan ini menyatakan Dr Maza menerima Biasiswa dari white House. Entri terkini dari AIDC. Jika benar, berita dan khabar tentang anugerah biasiswa tersebut dari Presiden dan kerajaan Amerika Syarikat tersebut kepada DrMAZA, maka umat Islam dan negara Malaysia dan mungkin akan kehilangan seorang tokoh yang dahulunya kritis terhadap penindasan terhadap golongan mustadhafin di seluruh dunia.

Kita berharap DrMAZA boleh menjawab dan membersihkankan dirinya kepada umum secepat mungkin serta menolak anugerah dari musuh Islam tersebut jika benar.

Khabar angin yang kencang daripada inner circle Dato’ Dr. Mohd Asri Zainul Abidin (DrMAZA) mengatakan pentadbiran Barack Obama akan mengurniakan biasiswa Leadership kepada DrMAZA dalam masa terdekat ini. Bukan calang-calang individu boleh disenaraipendekkan untuk menerima biasiswa sedemikian rupa terutamanya dari negara seperti Malaysia yang diketahui sebagai sebuah negara Islam yang masih lagi bebas dari pengaruh Amerika selain Iran.

DrMAZA selepas menjawat Mufti Perlis pernah menjadi felo di Oxford Centre for Islamic Studies (OCIS) dan juga kolumnis tetap di Malaysiakini (yang dikatakan turut ditaja oleh kepentingan Amerika dan George Soros). Kebelakangan ini, idea-ideanya sekarang ini banyak dipengaruhi oleh pemikiran barat dan juga banyak memuja reformis ugama Kristian, Martin Luther yang mengasaskan ugama Protestan di Eropah.

Buat masa ini, DrMAZA sudah mula cenderung ke arah pemikiran Islam yang diacuankan oleh pemikiran Barat daripada acuan ulamak-ulamak dari Timur Tengah serta banyak berdiskusi dengan sarjana-sarjana dari Barat berkenaan hal-ehwal politik Dunia Islam. Perubahan ini banyak dilihat setelah kembalinya beliau dari Oxford University.

Baru-baru ini, DrMAZA juga telah menerima “penghormatan” untuk menghadiri makan tengahari bersama Duke and Duchess of Wales, Prince William dan Puteri Katherine yang berkemungkinan besar tidak ada kaitan dengan statusnya sebagai bekas mufti Perlis.

Kenali Siapa "Orang Liwat"...


'Orang Liwat' ini adalah bencana besar kepada negara. Dulu masa dalam UMNO dia sudah hampir jadi orang nombor satu, tetapi kerana tidak sabar dan terlalu bermain politik serta yang lebih utama adalah keperibadiannya yang sudah semakin terserlah tidak baiknya. Memang tidak layak langsung orang yang sedemikian jadi pemimpin kita.

'Orang Liwat' ini memang ternyata istimewa, tidak hairanlah bila dia dianggap Anu-gerah Tuhan oleh Isterinya, mungkin kerana 'kebengkokkannya' yang membuatkan dia istimewa atau mungkin juga kerana keupayaannya untuk berubah-ubah sepertimana sesumpah.

'Orang Liwat' ini aklan tunjukkan sokongan kepada Cina apabila berhadapan dengan kaum Cina. Sokong India apabila berdepan dengan kaum India dan perjuangkan bangsa Melayu apabila berhadapan dengan kaum Melayu, demikian juga beliau akan tunjukkan sokongan dan perjuangkan Orang Asli bila berhadapan dengan mereka. Itulah istimewanya 'Orang Liwat' ini. Bagaikan pendekar, 'Orang Liwat' tangkas menikam...kiri dan kanan...depan dan belakang.....

Bahayanya 'Orang Liwat' ini adalah kerana dia sanggup lakukan apa saja demi mencapai cita-cita dan kehendaknya. Demi hendakkan Aiskrim perisa 'samsidar' beliau sanggup mengangkat 'anak ali' untuk jadi pemimpin kanan parti PKR (Parti Koyakkan Rektum).

Tidak lama dulu, kita tidak berani nak makan karipap kerana teringatkan kisah beliau yang memakan karipap sebaik sahaja selesai membelasah 'belakang' seful. Bahkan sempat bertanya...'Are you ok?" Tentu kita masih belum lupa ayat mengayat beliau sebelum menyula belakang 'seful'..'Can I Fuck You Today'? = CIFUT. Kisah itu belaku disebuah condo yang apabila ingin memasukinya kena disebutkan kata kunci 'Mokhtar'.

Thursday, 20 September 2012

Puaka Niring : Lelaki Misteri Mengangkat Mayat Syahid Dengan Sebelah Tangan Di Syria...


Lelaki itu mengangkat mangsa yang syahid dibunuh askar upahan dengan tenang sedangkan dibelakangnya tentera bersenjata.

Kelihatan dia mengangkat pemuda yang telah syahid itu dengan sebelah tangan sahaja.Tengok Video Kat Bawah

Siapakah lelaki berjubah putih itu? Masih menjadi persoalan.




Page hero martyr Zia Nagar http://www.facebook.com/Diaa.AlNajjar video clear his health, including the following: first / instability of the hands of the photographer .. And Abakhat .. And blood II / the sound of gunfire as Stodha Video III / Not so for God long ago he says:) as Tstgathon Lord and He answered you I will assist you a thousand of the angels, ranks on ranks * Allah made ​​it only as good tidings, and an assurance to your hearts and victory is only from God that God is Mighty, Wise ( And saying:) thy Lord inspired the angels I am with you give firmness who believe I will in the hearts of those who disbelieve horror smite above their necks and smite them all * that they resisted Allah and His Messenger and Yshaqq God and His Messenger, Allah is severe in punishment * ye فذوقوه and for the unbelievers torment of the Fire ( and certainly The Syrian people are not fabricated because we all know that fabrication and fraud are not the attributes of the believers , and not for a believer suffers bombing in Syria that fabricate plans here video clearer and hear fire (note person coming on the sidewalk on the Shabiha dressed in white) Oqhar physical I watching the clip, you are do you

Teknik Penjenayah Awang Hitam Membuka Gari Dan Keluar Kereta Polis...



Perhatian kepada semua anggota pihak berkuasa termasuk paling penting anggota Polis...

Kepada penjenayah atau pesalah pulak, jangan dok nak cuba-cuba kalo ilmu belum cukup di dada...

Pembangkang Akan Turunkan Harga Rumah Jika Memerintah Negara????...


Kenapa PR tidak meletakkan janji menyediakan perumahan kos rendah dan mampu milik di kawasan bandar di dalam janji PRU mereka berbanding menurunkan harga kereta? 

Adakah kereta lebih menjadi keutamaan kepada rakyat tidak berkemampuan berbanding dengan memiliki sebuah rumah? 

Adakah takut perancangan CINA DAP untuk melakukan PENGUSIRAN secara terancang orang Melayu daripada kawasan bandar dengan membina rumah-rumah mewah yang rata-rata hanya orang kaya sahaja mampu memiliki.

p/s: Gunakan hak untuk berfikir sebelum gunakan hak untuk bersuara. PR lebih mementingkan harga kereta kerana ia merupakan harta yang mudah turun nilainya berbanding memiliki rumah yang nilainya kukuh. Fikir-fikirkan!

Betul Ker Penyelewengan Husam Hanya Di Pandang Sebelah Mata Nik Aziz????...


Berapa banyak lagi kegagalan projek perlu berlaku di bawah urus tadbir Husam Musa?

Projek Jihad Kambing, Dinar Emas dan Koridor Dapu bukan sahaja gagal malah menyebabkan rakyat Kelantan yang terlibat mengalami kerugian.

Berapa banyak lagi duit rakyat Kelantan yang harus di"cair"kan demi meneruskan "projek-projek GAGAL" Husam?

Dalam projek Lebuh Raya Rakyat pula, jumlah sumbangan untuk projek itu sehingga kini masih menjadi tanda tanya.

Wednesday, 19 September 2012

Puaka Niring : Misteri Lebuhraya Karak Dirungkai...


1. Terdapat satu kisah sebuah kereta Volkswagen yang berwarna kuning yang dianggap berhantu. Dikisahkan bahawa ia sering menganggu perjalanan di sekitar lebuhraya Karak.

Sudah lama juga dikira hantu Volkswagen ini menghantui kenderaan di jalan raya. Namun begitu ia tidak berapa ketara sebelum pembinaan lebuh raya Utara Selatan yang dinamakan Jelapang. Sejak pembinaan lebuh raya itu, hantu ini semakin ketara muncul untuk menganggu kenderaan yang sentiasa lalu lalang di kawasan tersebut. Kisah tersebut dipercayai bermula ketika seorang isteri yang curang yang telah membunuh suaminya dengan kejam dan kemudiannya merampas kereta volkswagen milik suaminya. Si suami yang mati itu menyimpan dendam membara untuk memiliki semula volkswagen itu. Volkswagen tersebut dikatakan akan muncul scara tiba-tiba di tengah lebuhraya di hadapan mereka-mereka yang "bernasib baik". Sekiranya pemandu kereta memintas volkswagen tersebut, ia akan segera kembali berada di hadapan kenderaan mangsa secara mengejut.
.
2. Menurut cerita ramai juga yang ingin mengelak kesesakan lalu lintas ikut jalan lama karak (nak balik KL) Tetapi hampir 80% orang yang lalu di sini bukan sahaja waktu malam, tengah hari siang buta pun akan berpatah balik. Sebab dah tak tahan menanggung seram!

Lagu Akon (Right Now Na Na Na) versi Kelantan... Kreatif Dan Lawak...



Lagu Akon (Right Now Na Na Na) versi Kelantan...

Lagu Akon Right Now (na na na) Versi Kelantan Lawak tapi kreatif. Lagu Akon Right Now (na na na) telah dinyanyikan semula dalam dialog Kelantan. Tapi versi dangdut la. Penyanyi ni sangat popular di Kelantan iaitu Man Khan dan Rosalinda. Lagu yang diberi tajuk "Dok Mano" ini telah diupload pada 6 September lalu



Lagu Akon (Right Now Na Na Na) versi original...

Sketsa Niring : Mengapa Harga Burung Mahal?


karena ada 4 kelebihan Burung:
(khusus yang Jantan)

1. Boleh masuk ke dalam gua tanpa lampu...

2. Boleh mengepit telor tanpa pecah...

3. Boleh jd mic tanpa ada kabeL.

4. Boleh tegang tanpa aliran eletrik...

Sifat baiknya:

1. DiSiPLiN : selalu bangun pagi

2. HORMaT : setiap kali melihat makwe sexy terus berdiri

3. SOPAN : setiap kali lihat nenek-nenek terus tunduk...

Tweet MAZA Yang Buat @Abby_Abadi112 Tergaman Takut nak Berceramah...


Tuesday, 18 September 2012

Puaka Niring : Misteri Makhluk Ganjil Di KLIA...


Korang mesti pernah pergi ke KLIA kan? Sebelum KLIA tersebut dibina, kawasan tersebut merupakan hutan tebal dan juga ladang kelapa sawit. Korang boleh agak kan, kalau kawasan camtu mesti tempatnya keras.

Sesetengah pekerja yang bekerja di KLIA tu pasti akan mengalami kejadian pelik seperti penampakan sesuatu, terdengar bunyi-bunyi pelik dan sebagainya. 

Jom kita baca kisah misteri dari mereka yang pernah mengunjungi KLIA ni :- 
.
1. Parking Underground KLIA
- ada orang sudah jumpa hantu apek kat parking KLIAa mintak duit kecik nak bayar parking.  Siasat punye siasat, rupa-rupanyanya apek itu sudah mati bunuh diri kat area situ dengan terjun bangunan (kalo tak salah laaa..) & org yg bernasib baik aje akan ditegor apek ni...

2. Gate 2
- Ustaz Ismail Kamus datang KLIA ni buang hantu kat gate G2. Hantu tuh tinggal kat gate G2 tapi kalo malam-malam dia suke kacau staf-staf MAS yang duduk kat ofis hospitality yang kat sebelah gate G2 tuh. Dia usik-usik telinga pastu cuit-cuit lengan staf-staf dalam tuh. Kalo korang dengar citer member aku tuh sure korang pon meremang bulu roma.

3. Aerotrain KLIA
- Hujung tahun lepas member aku nak masuk bertugas bilik kat satelit lepas ambik time rehat.. Darr MTB ke satelit kan kene naik aerotrain kan. Dia duduk dalam gerabak tengah.. Bila lalu kat terowong dia toleh kat seat kat hujung gerabak lagi satu dia nampak sorang lembaga duduk tundukkan kepala. Rambut panjang sampai kaki. Duduk keras tak toleh kiri kanan. Membongkok. Member aku neh terus baca segala macam ayat-ayat Al-Quran yang dia ingat. Dan terus tak pandang balik kat tempat mende tuh duduk. Aerotrain stop jek kat satelit terus dia berlari keluar.

Inilah Suspek Berumur 21 Tahun Kes Campak Bayi Dari Tingkat 3...



Seorang wanita dipercayai ibu kepada bayi yang ditemui mati di Blok 1, Desa Mentari kelmarin ditahan reman sehingga 23 September ini bagi membantu siasatan.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, wanita berusia 21 tahun itu ditahan dalam rumah di situ dan dipercayai baru melahirkan bayi perempuan yang cukup sifat itu.

Menurutnya, suspek yang bekerja sebagai operator pengeluaran di sebuah kilang tinggal bersama keluarganya.

"Siasatan awal mendapati suspek belum berkahwin dan keluarga tidak mengetahui mengenai kandungannya.

"Kita percaya bayi itu masih hidup sebelum dia dicampak dan meninggal dunia akibat cedera parah di kepala," katanya.

Bendera Baru Berkibar Di SelangorR Sambut Hari Malaysia...


Siapa dibelakang orang yang bertanggungjawab mengibarkan bendera baru untuk Malaysia pada malam sambutan Hari Kebangsaan 30 Ogos yang lepas bukan lagi rahsia.

Individu yang bertanggungjawab adalah seorang pemimpin muda PKR yang memegang jawatan Timbalan Ketua Penerangan AMK yang juga pegawai di Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor, Najwan Halimi.

Pengakuan yang dibuat Najwan Halimi adalah satu tamparan yang cukup hebat kepada Anwar Ibrahim yang sebelum itu menuduh perkara itu adalah mainan politik UMNO untuk memburukkan pembangkang. 

Walaupun PKR cuba menafikan mereka terlibat dan menafikan mereka akan menukar bendera jika memerintah negara ini, namun sehingga ke hari ini belum ada satu larangan yang dikeluarkan oleh PKR yang meminta orang-orangnya agar tidak lagi mengibar bendera tersebut sebagai ganti kepada bendera Malaysia.

Monday, 17 September 2012

Mesti Tengok!!! Chopper 1Malaysia By Orange County Chopper OCC... Part 1






Gelaran Mat Rempit Akan Digantikan Dengan Nama???... @RempitUnited

Penunggang motosikal atau Mat Rempit di kalangan golongan muda perlu dijenama semula selepas sekian lama disalah anggap oleh segelintir pihak.
Ini berikutan golongan berkenaan memiliki semangat, aspirasi, kemahuan dan keistimewaan tersendiri yang sepatutnya menjadi rakyat Malaysia yang boleh dibanggakan.
Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, generasi muda pelapis masa depan dan harus dididik dan dibimbing supaya menjadi pemimpin pada masa akan datang.
Menurutnya, penubuhan persatuan seperti Rempit United (RU) satu inisiatif yang dialu-alukan dan sebuah persatuan yang mewakili 239,000 penunggang motosikal adalah satu kekuatan.
"Kerajaan dan rakyat mengiktiraf pembabitan anak muda menyumbang tenaga dengan kerajaan untuk membantu memajukan negara. Kita mahu mereka bukan saja sebagai pemerhati, tetapi menjadi 'pemain' dalam proses pembangunan negara.
"Pendaftaran RU sebagai ahli Koperasi Belia 1 Malaysia (KOB1M) satu langkah bijak. Saya secara peribadi dan kerajaan akan memberi sokongan penuh kepada anak muda yang ingin melakukan perubahan, bersama-sama memainkan peranan membantu memajukan negara," katanya.
Beliau berkata, tidak sepatutnya orang kita memberi alasan tiada pekerjaan, sedangkan ramai rakyat Indonesia dan Bangladesh datang ke sini untuk mencari rezeki.
"Hampir tiga juta masyarakat dari negara luar mencari rezeki di sini, kenapa kata tiada kerja tetapi (kita perlu) sanggup cari kerja, menyara diri dan keluarga," katanya ketika menghadiri majlis rumah terbuka anjuran RU di Jalan Sultan Ismail, di sini, semalam. Majlis dihadiri lebih 5,000 penunggang motosikal dan orang awam.
Presiden Rempit United, Wazi Abdul Hamid yang juga bekas jaguh lumba motosikal negara berkata, RU sebuah pertubuhan yang komited untuk menyemai nilai aspirasi tinggi di dalam budaya rempit.
"Tidak adil jika kita melabel semua Mat Rempit sebagai penjenayah, sedangkan kebanyakan mereka hanya anak muda yang ingin berseronok dan berekreasi.
"Ingin saya tegaskan diri sini, Mat Rempit bukan penjenayah. Penjenayah tetap penjenayah, tidak kira rempit atau tidak. Ahli RU harus menjadi mata dan telinga kepada pihak berkuasa," katanya.
Wazi menyerahkan petisyen kepada Presiden KOB1M, Mohd Eddy Casmady Che Husin sebagai tanda RU mendaftar dan menjadi ahli KOB1M sebagai langkah menyahut seruan kerajaan membentuk masyarakat berkoperasi dan bermutu.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.









Sunday, 16 September 2012

Puaka Niring : Misteri Haiwan Aneh Dan Ganjil Dapat Dirakamkan...

Gambar Separuh Bogel Kate Middleton Tersebar!!!!

Ketika rakyat Malaysia begitu teruja dan sibuk dengan kehadiran Duke and Duchess of Cambridge, Putera William dan Kate Middleton ke Malaysia, lain pula ceritanya di Eropah.
Keadaan di sana kecoh dengan berita tersebarnya gambar separuh bogel isteri Putera William ketika pasangan diraja itu bercuti di selatan Perancis awal bulan ini.
Sebuah majalah bertajuk Closer di Perancis didakwa telah menceroboh ruang privasi Putera William dan Kate ketika mereka sedang berehat di sebuah rumah di negara itu.
Seorang jurufoto majalah itu telah secara rahsia menangkap gambar Kate yang ketika itu hanya memakai 'bra' dan seluar dalam sahaja.
Turut didedahkan adalah sekeping gambar ketika Putera William sedang menyapu losyen di belakang badan isterinya itu.
Walaupun berada di Malaysia pada waktu ini, Putera William ternyata berang dengan tindakan paparazi di Perancis yang begitu berani memalukan dia dan isterinya.
Menurut jurucakap pegawai Istana St James, mereka sedang mempertimbangkan untuk mengambil tindakan terhadap syarikat majalah itu termasuk jurufoto berkenaan.
"Pasangan diraja berkenaan amat sedih dan marah kerana satu penerbitan Perancis dan seorang jurugambar menceroboh privasi mereka secara melampau dan tanpa sebarang justifikasi.
"Insiden itu mengimbau kembali perbuatan melampau media cetak dan jurugambar paparazi semasa Diana masih hidup," kata jurucakap Istana St James yang dipetik dari laman Gawker.com, semalam. (Mynewshub.my)
Hari ini, menurut laporan TMZ, keluarga diraja tersebut termasuk Putera William dan Kate telah bersetuju untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap majalah Closer dan juga editornya.
Pihak syarikat Closer bakal disaman oleh pasangan diraja itu.
"Tindakan prosiding mahkamah untuk menyaman telah pun dibuat di Perancis hari ini," kata jurucakap Istana St. James.
Bagaimanapun, editor majalah Closer tetap dengan pendirian itu mengatakan pendedahan gambar itu hanyalah untuk hiburan dan bukan menjatuhkan maruah atau nama Kate.
Penyiaran gambar kontroversi itu merupakan cabaran getir pertama yang dicetuskan oleh media cetak terhadap pasangan diraja itu selepas mendiang Diana mati dalam satu kemalangan kereta di Paris ketika beliau dikejar beberapa paparazi.
Sebelum ini, satu lagi kontroversi melibatkan keluarga diraja itu apabila gambar adik kepada Putera William, Putera Harry yang sedang berbogel dengan seorang perempuan didedahkan oleh akhbar The Sun di Britain kepada umum.
Putera Harry berbogel dengan seorang wanita semasa mereka berada di dalam sebuah bilik hotel di Las Vegas, Amerika Syarikat.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers