Jadilah Sahabat Kulaan...

KUIPS

KUIPS

Saturday, 17 March 2012

Krisis Kedah : Pemandu Atau Memandu???...


Seburuk-buruk BN sebaik-baik Pakatan, lebih baik BN lagi..?

Salam hormat, saya suntingkan serba rengkas sebuah artikel dan sebuah ulasan yang menarik perhatian saya dan anda juga perlu membaca dan klik pada sebuah link yang akan saya terbitkan pada perenggan bawah pada posting ini nanti. Ianya ditulis seorang yang sentiasa memerhati akan corak kepimpinan PR dan membuat huraian yang lengkap tepat dan padat. Dengan hanya sebutir peluru dimuntahkan bagaikan peluru penabur mengenai semua sasaran..!!

Dana Asing Di Sebalik Himpunan Hijau Anti-Lynas!!!...


26 Februari lepas satu demonstrasi Hijau telah di adakan di Kuantan, Kuala Lumpur & Pulau Pinang sebagai protes terhadap pembangunan kilang pemprosesan nadir bumi (rare earth) di Gebeng, Kuantan, Pahang.

Kilang & loji pemprosesan milik syarikat Lynas Coporations LTD itu dikatakan akan menghasilkan radioaktif yang membahayakan kesihatan & boleh memberi kesan buruk terhadap manusia & alam sekitar.

Friday, 16 March 2012

Mesti Baca!!! Lawak Giler... "Do You Speak English"



Do you speak english?

Yes...

Name?

Abdul Al-Rhazib...

Sex?

Three to five times a week...

No... No, I mean male or female?

Yes... Male, female... But sometimes camel...

Holy cow!!!

Yes... Cow, sheep, horse... animals in general...

But isn't that hostile?

Horse style... Doggy style... Any style...

Oh... Dear!!!

No... No... No deer... Deer run to fast!!!..

Gempar!!! Kerajaan DAP Penang Bakal Dirikan Kilang Panel Solar Yang Menghasilkan Toksik Kepada Penduduk Batu Kawan???...


Terkejut gua bila dapat info daripada sahabat gua yang pagi-pagi buta dah call gua bagi tau berita terkini nih.

Lagi terkejut gua bila dapat tau kerajaan DAP Penang boleh meluluskan projek pembinaan kilang panel solar yang dikhabarkan bakal mengeluarkan sisa toksik merbahaya kepada manusia apabila kilang ini beroperasi nanti di kawasan Batu Kawan.

Thursday, 15 March 2012

Puaka Niring : Penampakan Hantu Perempuan???...


Selamat bercuti bagi anda yg masih bersekolah, dan selamat bekerja bagi anda yg telah bekerjaya.. hehe. macam biasa aku nak kongsi gambar penampakan hantu di sebuah lokasi yg mana aku harus merahsiakannya..

Menurut dari salah satu sumber, ketika dua org sahabat ini bergambar di salah satu lokasi, secara tidak sengaja terakam gambar entiti tersebut di belakangnya, diantara bahu dua org sahabat ini.. dan bila di lihat betul2 entiti tersebut seperti seorang wanita yg sedang berdiri.

[Video] : The True Story Of Campaign CONY2012 By Anwar Hadi...



Kony 2012 video: http://youtu.be/Y4MnpzG5Sqc Invisible Children answers critiques: http://www.invisiblechildren.com/critiques.html Islamic Relief Worldwide: ...

Anuar Ibrahim Adalah Jelmaan Mustafa Kamal Atartuk???...



Kenal siapa Mustafa Kemal Ataturk ni? Mustafa Kemal Ataturk ni memang sinonim dan dikenali di seluruh dunia sebagai "Bapa Sekularisme Turki". Sejarah dan lanskap bumi Turki sangat menarik untuk dijadikan kayu ukur pengembangan ajaran Islam dalam sejarah tamadun Islam.

Untuk mengenali siapa sebenarnya manusia yang dikenali sebagai Mustafa Kemal Ataturk agar kita boleh mengenali secara lebih dekat sebagai justifikasi kenapa gua katakan Anuar Ibrahim tuh adalah jelmaan Mustafa Kemal Ataturk. Beliau seorang yang beragama Islam yang akhirnya menukar negara Turki daripada negara Islam sekalipun selepas kejatuhan kerajaan Islam Uthmaniah menjadi sebuah negara sekular.

Staff Shangri-La Yang Dedahkan Invoice Majlis Pertunangan Anak PM @NajibRazak Perlu Dipecat!!!...

gambar hiasan
Perlu dipecat!!!

Itu pandangan gua pasal isu kononnya Rafizi Ramli, Pengarah Strategi PKR ada memperolehi bukti berkaitan majlis pertunangan anak PM apabila beliau dikatakan ada mempunyai salinan invoice berkenaan bayaran majlis tersebut yang kononnya dibayar oleh Pejabat PM (PMO) menggunakan wang rakyat.

Persoalan gua kat lu orang pembaca budiman, macam mana si Rafizi ni boleh dapat dokumen peribadi pelanggan daripada pejabat pengurusan Shangri-La kalo bukan dengan bantuan kakitangan dalaman Shangri-La sendiri.

Wednesday, 14 March 2012

Rafizi Bakal Dedahkan Invoice Sambutan Hari Jadi Nik Aziz Sebelum Dedahkan Invoice Shangri La???... @NajibRazak



Pengarah Strategik PKR, Rafizi Ramli bakal membuat kejutan lagi bila beliau mahu mendedahkan invoice kononnya PM menbuat sambutan harijadi menggunakan wang rakyat.

Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Geli bulu ketiak gua bila baca berita bodoh tu.

Sebelum invoice sambutan besday PM nak didedahkan, sudah terdedah satu invoice penyalahgunaan kuasa dan wang rakyat kelantan bila Ariffahmi menantu Nik Aziz menyalahguna wang rakyat bila meluluskan pembayaran kek harijadi bapak mertuanya, Nik Aziz dengan harga RM500 untuk sebijik kek.

Kerajaan Pas Kedah Plan Nak Tukar Jelapang Padi Kepada Jelapang Babi???...


Lu orang terkejut ka tengok tajuk tuh? Bukan lu sorang, gua pun terkejut gak. Tapi ini yang bakal berlaku di Kedah dalam masa yang terdekat.

Negeri Kedah yang memang tersohor dengan jolokan "Negeri Jelapang Padi" bakal dibabinisasikan menjadi "Kedah Jelapang Babi" bila kerajaan Kedah meluluskan projek pembinaan kandang babi secara besar-besaran menggunakan kaedah moden.

Tuesday, 13 March 2012

Bukti Anwar Ibrahim Ke Israel???... Biar Betul???...


anwar & israel : 

maklumat interpol, anwar pernah ke tel aviv sebanyak 5 kali ... via new york-paris

kita tunggu apa fatwa baru nik aziz bagi pembelaan isu lawatan anwar ke israel ni

MB Perak @ZambryAbdKadir Membantu Mangsa Kemalangan Maut Di Jalan Kuala Gula... @Azwanbro @promelayu




Kejadian itu dipercayai berlaku jam 6 petang ketika hujan lebat turun di kawasan berkenaan yang membabitkan pertembungan antara kereta Land Rover dan Toyota Harier yang dinaiki pasangan suami-isteri yang berbangsa Melayu.

Ha Ha Ha Ha!!! Adam Adli Mahasewel Sudah Tidak "Relevan" Dengan Mahasiswa???...


PENCERAMAH atas pentas tu adalah Si Adam Adli "Maha sewel" yang banyak timbolkan kontroversi. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers