Jadilah Sahabat Kulaan...

Saturday, 24 March 2012

Puaka Niring : Hantu Ulu Yam Dalam Kereta!!!...


Gambar ini adalah antara gambar hantu yang terawal dan terpopular di Malaysia. Siap masuk suratkhabar lagi beb. Skang aku paparkan kembali untuk renungan golongan muda.

Apa Yang Pengikut Pas Buat Dengan Duit BR1M???...


BR1M pusingan kedua...

Ingat pesan tok guru...

duit RM500 tu...

RM300 belanja anak isteri,

RM100 buat isi minyak motor dengar 
ceramah PR dan buat pergi kerja,

RM50 buat beli bendera PAS,PKR @ DAP 
(dah dekat PRU 13),

RM50 lagi tu buatlah derma jihad semasa dengar ceramah(ceramah JATI tak payah kasi)..

[Video] : Datuk Nalla Menceritakan Tentang Salah Laku Anwar Ibrahim



untuk artikel penuh KLIK SINI

Bila @NajibRazak Buat Salah... Bila Anwar Buat Betul...


Seorang Ustaz berkata di ceramah -
" Di FB saya taruh gambar DS Najib pakai baju hindu di majlis hindu pada waktu pagi, 
wah! ramai sunguh hentam DS Najib , ada yg kata kafir la, tak ada agama la dah sesat lah"

Kemudian di waktu petang saya letak gambar Anwar pulak ber"nande" dan berhindu mcm DS Najib, saya ketawa terbahak bahak kerana org yg sama jugak yg masuk FB saya , suruh siasat dulu la, mungkin super impose la, mungkin fitnah la

sumber facebook : Kool Sleek

Friday, 23 March 2012

Puaka Niring : Hantu Penanggal / Penanggalan


Hantu Penanggalan atau juga dikenali sebagai hantu tengelong di negeri Kedah merujuk kepada seseorang, biasanya wanita, yang menuntut ilmu hitam bagi sesuatu kepentingan. Mereka yang menuntut ilmu ini mampu menceraikan kepala dengan badan mereka dan kepala mereka mampu terbang dengan tali perut terurai-urai. 

Darah yang menitik dari tali perut mereka dipercayai berbisa dan akan menyebabkan kudis kepada mereka yang terkena. Mereka yang menuntut ilmu penangalan biasanya akan menyimpan setempayan cuka bagi memeram urat perut mereka agar kecut sebelum bercantum masuk kembali kedalam badan asal mereka. Dipercayai sekiranya tubuh mereka dijumpai orang dan diterbalikkan, kepala mereka akan bercantum secara terbalik, dengan itu rahsia mereka akan terbongkar.

Quikie Time : Layan Lagu Nie Lagi Best... Jawapan Kepada Pertanyaan Penyanyi Lelaki...



lagu ni adalah jawapan kepada lagu yang pernah gua post sebelum ini... 


kalo lu orang nak tengok apa lagu asal pertanyaan si lelaki... 


lu orang boleh KLIK SINI key...

Tazkirah Jumaat : Kesombongan Iblis Lebih Kuat Dalam Diri Manusia Kini...


“Ana khairun minhu”, saya lebih baik dari dia. Itulah kata-kata iblis ketika Tuhan menanyakan alasan mengapa ia tidak mahu melaksanakan perintah sujud kepada Adam AS. Iblis menambah, “khalaqtani min nar wa khalaqtahu min tin”, Engkau menciptakan aku dari api dan menciptakan dia (hanya) dari tanah. (Surah al-A’raf 12). Itulah kesombongan iblis, merasa diri lebih mulia kerana asal kejadian.

Kesombongan iblis rupanya adalah sebuah penyakit yang juga boleh menular kepada manusia. Bahkan, iblis secara aktif menularkannya kepada anak cucu Adam. Pernyataan dan sikap ana khairun minhu sekarang bahkan lebih banyak digunakan oleh manusia.

Jika iblis merasa diri lebih baik kerana asal penciptaannya, manusia juga dijangkiti kesombongan kerana keturunan seperti itu. Itu sebabnya Nabi Muhammad SAW mengingatkan kita dengan sabda beliau, “Semua kalian berasal dari Adam dan Adam (diciptakan) dari tanah. Tidak ada kelebihan orang Arab dari yang bukan Arab, kecuali kerana takwa, “.

Thursday, 22 March 2012

Apa Nak Jadi..!!! Nurul Izzah Bawa Amoi Seluar Pendek Ke Dalam Surau Kg. Kerinci!!!...


Allahuakhbar...!!!

Apa nak jadi niiiii...??? Sapa nak Tegur semua niiiii...??? Siapa nak Tanggung semua niiii...???

Tak tau nak kata apa lagi....amat menyedih bilamana memikirkan Ehwal Manusia yang Jahil...bukan setakat Jahil malahan tidak memperdulikan langsung akan keutamaan dalam Agama apalagi Hukum Halam Haram dalam Islam...

Teringat Pewaris Wasiat akan Kejatuhan Kerajaan Othmaniah akibat Corak Pemikiran dan pael perangai Kamal Atartuk di Turkey...sedikit demi sedikit Islam dicemari...Azan di larang, bahasa bukan Arab digunakan sebagai Azan, janggut tidak di benarkan, tudung di haram pakai oleh perempuan dan akhir sekali Amalan Agama dihapuskan...

Wartawan Perempuan Cina yang berkampung di dalam Surau dengan memakai Seluar Pendek, berkasut dan tidak menutup kepala


Gambar ini diambil pada hari Ahad, 18 Mac di Madrasah Itifiqah Ad Diniah Rumah Pangsa 4 Tingkat Kampung Kerinchi, Lembah Pantai, Kuala Lumpur.

Gara gara Program Politik PKR Nurul Izah bersama rombongan nya di kawasan tersebut telah menyebabkan sebahagian dari Wartawan wartawan Perempuan Cina telah memasuki Surau dengan berseluar pendek dan berkasut...

Anak dan Bapa yang sama sama menghalalkan cara untuk Berkuasa

Lihat lah betapa Tidak Hormatnya Orang Kafir hari ini kepada orang Islam, sehingga dengan bangsat nya memakai KASUT dan SELUAR PENDEK di dalam surau...!!!
Cuba kita renungkan dengan dada yang lapang...dan cuba kita halusi sedalam dalamnya...inikah yang kita mahukan dari mereka yang dipilih untuk menjadi Pemimpin...??? Sudahlah mereka tidak memahami akan batas agama malahan mengHalalkan perkara diluar kehendak Agama tanpa merujuk atau bertanya pada yang Ahli...

Kemurnian Agama tercemar akibat dari kerakusan untuk membolot dan meraih undi atas maksud untuk BERKUASA

Masjid mula digunakan oleh mereka yang Berhadas sebagai Pentas Politik

Sumber : Pewaris Wasiat

Mesti Tonton : Video Seks Anwar Chinadoll Tidak Sehebat Aksi Video Aksi Anwar Ini!!!...


KLIK Read More

Wednesday, 21 March 2012

UMB Diiktiraf Peranannya Oleh Cybertroopers PR Tapi Tidak Pemimpin UMNO???... @NajibRazak @HishammuddinH2O @ahmadmaslan @KhairyKJ @razaliibrahim @PMO


Gua sempat gak belek-belek blog-blog sebelah pembangkang tapi satu entri dari blog Rakyat Marhaen yang menarik perhatian gua. Banyak sebenarnya si Rakyat Marhaen ni dok membebel tak ketahuan mungkin marah sangat dengan blogger tersohor Pro BN Papa Gomo dan Parpukari sampai dok sebut nama depa berulang kali dengan gelaran "Blogger Elitis".

Tapi bukan cerita Papa Gomo dan Parpukari yang gua nak cerita di sini tapi beberapa kenyataan yang dibuat oleh Rakyat Marhaen seorang blogger pembangkang yang memberi penilaian secara adil terhadap entiti parti seperti Unit Media Baru Pemuda UMNO (UMB) seperti apa yang ditulis Rakyat Marhaen KLIK SINI :

Pada awalnya penubuhan UMB ini disokong oleh otai-otai blogger UMNO tetapi disebabkan UMB ini dilihat sebagai kerja fisabilillah atau kurang ‘masyuk’ berbanding berkhidmat kepada tuan tertentu, ramai otai blogger yang telah meninggalkan UMB. Blogger otai UMNO pula terdiri daripada blogger berkhidmat dengan ikhlas da nada yang berkhidmat kerana kertas berkepala Agong (Ringgit Malaysia).

Nallakaruppan Dakwa Kisah Seks Anwar Baru 30 Peratus???...


Bekas rakan baik Anwar Ibrahim, Nallakaruppan mendakwa baru 30 peratus kisah seks Anwar yang diketahui oleh umum. Masih ada banyak lagi yang diketahui oleh umum. Katanya ada 70 peratus lagi tabiat buruk Ketua Umum Parti Keadilan itu. 

Sehubungan dengan itu Nallakaruppan mencabar Anwar supaya mengheretnya ke Mahkamah di atas segala dakwaannya terhadap Anwar selama ini. Nallakaruppan lebih suka jika Anwar berani mencabarnya di Mahkamah bahawa segalanya akan terbuka dengan sendiri.

"Sampai sekarang saya masih belum sebut nama wanita (isteri orang) yang pernah Anwar tiduri. Dia (Anwar) bawa wanita itu ke rumah saya di Tivoli Villas, Bangsar.. saya tahu semuanya. Anwar adalah seorang biseksual dan saya cabar dia untuk saman saya atas kenyataan ini". 

Penyebaran Dakyah Pembangkang Melalui Email "BG Gan"



Baru-baru ni Kulaan ada menerima beberapa kiriman email daripada sahabat Kulaan mengadu menerima banyak email dakyah dan fitnah yang disebarkan melalui kiriman email ke akaun email miliknya oleh seorang bernama BG Gan menggunakan email akaun : bg2an@yahoo.com

Menurut sahabat Kulaan, beliau kerap menerima email berupa hasutan dan fitnah mengenai pelbagai isu berkaitan kerajaan dan parti politik pro kerajaan. Ini antara contoh email yang dihantar :
Sent from my HTC
----- Forwarded message -----

From: "BG Gan"  <bg2an@yahoo.com>

To:
Subject: “Cina Babi, Penang Cina bodoh", Guan Eng tells police of Perkasa-Umno attacks
Date: Wed, Feb 29, 2012 11:25 am

Tuesday, 20 March 2012

17 Sikap Blogger UMNO(BN) Yang Sepatutnya Menjelang PRU Ke-13...



1. Blogger UMNO atau boleh sahaja diperluaskan sebagai Blogger Barisan Nasional(BN) wajar membezakan dirinya dengan tipa dan kinda blogger pembangkang. Apa yang kita tidak suka berlaku pada blogger pembangkang, tidak sepatutnya berlaku kepada kita supaya pembaca blog tidak akan berkata yang kita sama sahaja dengan blogger sebelah sana.

2. Blogger memang muncul daripada manusia biasa, tetapi cara berfikir dan bertindak mereka bukan biasa-biasa. Mereka bukan sahaja individu yang dilihat mampu menggali masalah sehingga ke akar umbinya, tetapi mampu juga melakukan diagnosis dan mencadangkan solusi dan ubat yang tepat.

3. Ia boleh sahaja menerima sedikit imbalan daripada usahanya jika ada orang mahu memberinya, dan tentulah itu tidak salah. Tetapi ia tidak sepatutnya mencari makan dengan menyondol-nyondolkan kepalanya kepada seseorang lalu akhirnya membiarkan dirinya dipengaruhi oleh sikap orang itu sehingga sanggup pula menjadi musuh kepada sahabat partinya sendiri.

Gempar!!! Saksi Kes Zina ADUN Selinsing Bersuara???...



lu orang tengok la sendiri pengakuan saksi yang tangkap ADUN Selinsing berzina... 

tepuk dada... tanya iman...

Monday, 19 March 2012

Panas!!! Bukti Pas Putrajaya Mempergunakan Kanak-kanak Untuk Kempen Parti... @NajibRazak @TengkuAdnanReal @PMO



Ini bukti yang gua lihat dengan mata kepala gua sendiri bagaimana puak-puak Pas ni terutama Pas Putrajaya mempergunakan dan memanipulasi kanak-kanak di bawah umur sebagai jentera parti.

Apa nak jadi dengan parti Pas ni yang kononnya parti Islam sanggup menggunakan kanak-kanak sebagai barua parti meraih undi ketika Pas Putrajaya berceramah tanpa permit di Pasar Basah Presint 8 dan Medan Selera Presint 9 pagi semalam.

Pas Boleh Bekerjasama Dengan Yahudi Tapi Bukan Dengan UMNO???...


“… kita mestilah mengeruhkan hubungan di antara rakyat dengan pemerintah di semua negara dengan menimbulkan perbalahan, kebencian, pertentangan, iri hati, bahkan dengan menyebabkan siksaan, kebuluran, penyakit, kemiskinan supaya kaum-kaum goyim (manusia babi -selain Yahudi) tidak nampak jalan lain melainkan mencari perlindungan di bawah pemerintahan kita yang mempunyai kedaulatan (sovereignity) atas kewangan dan sekalian yang lain. Tetapi, kalau kita berikan negara-negara di dunia ini berpeluang berfikir dan membuat keputusan, maka saat yang kita nanti-nantikan sudah tentu tidak akan tiba.”

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka):

Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar.

Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh daripada Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu. (Al-Baqarah: 120)

Cybertroopers PR Kantoi Pakai Teknik "Super Impose"... @NajibRazak @PMO


GAMBAR KONTROVERSI : 

Gambar Inilah Yang Dimainkan Oleh Portal Pembangkang 

Kononnya, Siapa Rosmah Jika Dibandingkan Dengan Najib Untuk Berada Sebaris Dengan YDPA.

Sunday, 18 March 2012

Panas!!! Akhirnya Pas Berjaya Tawan Putrajaya Sebelum PRU13... @NajibRazak @TengkuAdnanReal



Bukti Pembinaan Kilang Panel Solar Yang Bakal Mengeluarkan Sisi Toksik Merbahaya Yang Dibuat Tanpa Mengambil Kira Rakyat...


KUALA LUMPUR: A former member of parliament for Batu Kawan claimed the solar photovoltaic (PV) plant project was kept under wraps by DAP-led Penang government without public consultation.

Huan Cheng Guan who is now a vice president of Parti Cinta Malaysia said people in the constituency are in the dark over the approved project and they do not know of its potential hazard.

“There was no consultation about this project at all. (Penang Chief Minister) Lim Guan Eng has this habit of running a one-man-show. Everybody must follow his style,” he said.

Panas!!! : Pas Putrajaya Tawan Putrajaya Ketika UMNO Putrajaya Berada Di Perhimpunan BN Stadium Titiwangsa... @NajibRazak @TengkuAdnanReal



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers