Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday, 18 March 2012

Panas!!! Akhirnya Pas Berjaya Tawan Putrajaya Sebelum PRU13... @NajibRazak @TengkuAdnanReal








Ini sambungan kepada entri gua yang gua siarkan sebelah tengahari tadi KLIK SINI. Cuma kali nie gua letak gambar lebih skit sebagai bukti bagaimana Pas beria-ia mahu menawan Putrajaya yang dulunya puak-puak ni nak lelong kalau berjaya menjadi pemerintah di negara ini.

Menurut sumber yang gua perolehi ceramah tanpa permit Pas Putrajaya di tengah-tengah Medan Selera Presint 9 dan Pasar Basah Presint 8 ternyata satu tindakan terdesak parti yang kononnya memperjuangkan Islam ini.

Antara isi kandungan ceramah tanpa permit ini adalah mengajak pengundi Putrajaya mengundi calon Pas Putrajaya yang kononnya mampu memberi khidmat lebih baik daripada apa yang sudah dilakukan oleh Ahli Parlimen Putrajaya sekarang, Datuk Tengku Adnan.

Ceramah jentera pilihanraya Pas ini juga dibantu oleh orang Pas dari luar yang tidak tahu menahu pasal suasana dan keadaan orang Putrajaya. Gua dihampiri oleh ADUN Titi Serong, Parlimen Parit Buntar, YB Khalil Idham Lim yang menanyakan serba sedikit berkenaan dah berapa lama gua tinggal kat Putrajaya ni.

Pesanan gua kat ADUN Titi Serong ni tak payah la sibuk-sibuk nak ambik tau pasai masalah tempat lain. Jaga tempat sendiri sudah la. Bukan gua tak tau apa masalah orang sekitar Parit Buntar pasal gua pun asal orang Bagan Serai. Selesaikan la apa yang patut masalah rakyat kat tempat sendiri yang susah payah pilih jadi ADUN.

Hasil soal selidik gua dengan beberapa pengunjung dan orang ramai datang ke foodcourt Presint 9 yang mengadu agak kurang selesa dengan cara dan kaedah Pas Putrajaya ni yang dok sibuk berceramah masa orang ramai nak menikmati juadah sarapan pagi. Pengunjung bersama keluarga datang nak makan bukannya nak dengar celoteh puak-puak Pas ni.

Berdasarkan flyer yang disebarkan oleh Pas kat situ, malam nie ketika gua tengah buat entri ni satu ceramah khas buat penduduk Putrajaya sedang berlangsung tapi diadakan di Bangi. Bangi tu dalam Putrajaya ka? Mana Pas ni berani nak buat ceramah dalam Putrajaya ni.

Pesanan gua buat Pas Putrajaya : Jangan mimpi la nak duduk Putrajaya ni.

20 comments:

  1. Replies
    1. Ni apa giler meroyan ni. Klu ada masa gie melancong luar negara. Malaysia bagus ka, negara org bagus ka?. Klu rasa Malaysia tak bagus, gie lepaskan kerakyatan dan jadi warganegara luar. Abih citer, buat menyebok kat M'sia ni wat apa?

      Delete
    2. Masuk air betul mamat ni hahaha

      Delete
    3. inilah mamat yang sebenarnya layan ganja dengan air ketum....hahahah..ntah ape-ape dia tulis!!!

      Delete
    4. Orang utan pnya Akal. Bodoh Sengal kejutan budaya ke apa.. Kepala otak mundur

      Delete
  2. Adik Mar kat atas ni melalut apa?? UMNO kejam? Tang mana? adakah solat hang tak boleh kat rumah ? Adakah UMNO menghalang?? adakah UMNO menghalang hang solat jumaat?? TAK ADA KAN?? SO KATA-KATA HANG NI HANYA SAMPAH..

    ReplyDelete
  3. Anon 7:04 AM
    bukan saja kata2 Adik Mar tu sampah malah dia ni hamPAS. kalau hampas kelapa tu boleh juga buat makanan ayam itek ni tidak... hamPAS... sampah masyarakat lebih teruk dari orang gila itu pun mereka ni ada tempat dihospital Tampoi dan Tanjung Rambutan. Puak2 hamPAS ni campak je kedalam lubang2 pasir besar yang banyak puak2 haPAK PKR korek dinegeri selangor tu tanam hidup2 atau campak je kelautan dalam bagi ikan jerung makan

    ReplyDelete
  4. minah nie datang bulan daaaa...

    ReplyDelete
  5. Jentera BN tengah tido tu.. macam biasalah arahan berbayar belum sampai.. mana nak turunnya..

    ReplyDelete
  6. Betullah bro Anonymous.. Samalah jugak dengan bro Kulaan Niring.. Org call dia tengah tido.. lepas tu, tunjuk bukti kat Tengku Nan yang dia buat kerja.. pastu cliam duit bertugas.. mahal harga harga posting bergambar ni bro...

    Klu lu tak caya, lu pi tanya papagomo, berapa dia dapat bila create satu post..

    ReplyDelete
  7. Dulu aku bolehlah sokong BN, skrg aku dah menyampah giler.. tambah-tambah bila tengak perangai gempur UMNO. Langsung jenis org yang takde adab.. perangai tak jaga. Sembahyang pun aku penah tgk main langgar je.. Org sembahyang dia dok melalak dengan jaket gempur.. Hilang respect aku pada BN bila budak2 muda dia tak tahu nak didik dengan baik..

    Langsung takde wawasan..

    Aku boleh simpulkan, budak2 ni jenis tido bangun dengan duit, takde duit takdelah keje nak buat.. ada satu mamat ni kaki air daum ketum dan ganja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuan Ahrijal baru perasan ke? Tuan Kulaan Niring ni, ,jenis hati batu.. kena beribu2 lekuk barulah sedar.. Insya Allah

      Delete
    2. lu takde isap air ketum dengan ganja ke bro?
      bukan lu pon sama ka pa?

      Delete
    3. Jangan lebih2 bro duit BR1M kau sapu juga...apa yang kejam..aku rasa PAS lagi kejam sita sekolah Pondok...kan tempat tu tempat budak2 belajar agama. Yang Pas tahu beromen kat hotel.

      Delete
  8. dia yang lagi teruk tu bro, YDP PAS Putrajaya tu sendiri, dulu duduk serdang, hutang sana..hutang sini, bile time nak kene bayar utang,mula jual nama orang lain.....bile dah banyak melalut lari dari serdang duduk putrajaya......yang lagi best pasal si nazir ni....beli kereta orang kata nak bayar abis...lepas tu lari bawak kereta orang.....orang pas macam ni nak jadi pemimpin?hehehe

    ReplyDelete
  9. Tuan,

    Dulu lubuk UMNO Putrajaya adalah Presint 8, Presint 16 dan Presint 9 Fasa 1-6.

    Dalam senyap PAS telah kuasai tempat yang baru Putrajaya spt Presint 11, 18, 17, 14, 15 dan 5.

    Harap maklum

    ReplyDelete
  10. dulu nak lelong..la nih sibuk nak sangat....giler la lu org hamPAS...

    ReplyDelete
  11. orang hampas kemaruk duniawi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tambah sikit sibuk beromen kat hotel...ha ha ha ha

      Delete
  12. Alang-alang bersumpah tu biar tunaikan...kalu tidak, wat busuk mulut & menambahkan busuk tengik kentut ko jer...berkokok kuat bukan main...haaa pegi laa bunuh, pm ke 7 dah angkat sumpah pun...tak sabor nak tengok dlm berita kul 8 mlm pasal ader org giler meroyan mati kena tembak polis, kalu tak pun mati kena belasah oleh orang ramai...bersumpah kunun...piiiiirahhhhhh!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers