Jadilah Sahabat Kulaan...

KUIPS

KUIPS

Saturday, 5 May 2012

Malam Ini Ipoh Bakal Bergegar Dengan Battle Of The Band & Big Screen Anjuran Pemuda BN Perak... @NajibRazak @ZambryAbdKadir @Azwanbro @promelayu #PerakAmanjaya

Teman dengor ceghiter daripade sahabat-sahabat teman di Perak malam ini hah ade satu program besor untuk belia-belia dan golongan mude di Dataran MBI Ipoh Perak.

Program Perak BN Youth Live Big Screen & Battle of The Band 2012 dijangka bermula jam 9 malam ini dan akan berakhir sekitar 2 pagi bakal menghimpunkan ribuan peminat bolasepak EPL yang akan menyaksikan perlawanan bolasepak antara Liverpool vs Chealsea melalui skrin besar.

Battle of The Band 2012 dengan 5 band finalis bermula jam 9 malam hingga 12 malam. Selepas itu disusuli dengan tayangan Big Screen Live Piala FA Inggeris Liverpool vs Chelsea.

Tarikh : 5 Mei 2012
Masa : 8.45 malam - 2.00 pagi
Tempat : Dataran MBI, Ipoh

Aturcara:
8.45 mlm - 11.30 mlm : Battle of the band
11.30 mlm - 12.10 mlm : Penyampaian Hadiah
12.15 mlm : Tayangan Siaran Langsung Piala FA Inggeris Liverpool lawan Chelsea.

Battle of the band:
Cara penyertaan:
Peserta dikehendaki memuatnaik video rakaman sesi 'jamming' ke 'You Tube'.
Seterusnya, peserta perlu menghantar 'link video you tube' ke www.facebook.com/battleoftheband2012
Pemilihan ke pusingan akhir telah diadakan di PORT dan juri diketuai oleh saudara AWIE (Wings).

Sebanyak lapan kumpulan telah dipilih ke pusingan akhir. Lapan kumpulan ini akan berentap di pusingan akhir bermula jam 8.45 malam, 5 Mei 2012 bertempat di Dataran MBI, Ipoh, Perak.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Rancangan DAP Yang Dirahsiakan Daripada Orang Melayu Yang Menyokong Mereka...


TOLONG RAHSIAKAN DARIPADA ORANG MELAYU

PM pertama Kristian

Anak-anak Melayu sibuk dengan demo dan bantah. Berkorban melakukan sesuatu yang bukan sahaja sia-sia bahkan akan meranapkan apa yang mereka sendiri harapkan. Ada rahsia besar yang tidak mereka ketahui. Jika mereka mengetahuinya, pasti mereka tidak melakukan kerja bodoh dan gila ini. Bukan sahaja bangsa mereka akan hancur, malah agama Islam juga ikut musnah.

Perancangan telah diatur kemas dan sedang berjalan dengan baik. PRU 13 adalah landasan mula pelaksanaan Pancangan Kristianisasi Malaysia yang pastinya akan membuahkan kejayaan menjelang PRU 14 nanti. Biarpun kalah dalam PRU kali ini, mereka akan meneruskan momentum pertentangan rakyat kepada UMNO sebagai pemerintah Melayu Islam. Tidaklah menjadi rahsia lagi sekarang bahawa jika benar wujud rancangan tersebut, sudah tentu dengan bantuan pakar dari para pelobi antarabangsa.

Faktor Anwar Ibrahim cukup penting. Keupayaannya Anwar memecah belahkan orang Melayu amat berguna bagi mereka terutama kemampuannya menguasai PAS.

Rancangan sebenar masa hadapan mereka bukan untuk melantik Anwar sebagai PM sebagaimana yang kita fahami. Mereka memberi sokongan padu kepada Anwar hanya untuk mempermudahkan mencapai tujuan sebenar mereka. Malaysia bakal menjadi sebuah negara Kristian dan diterajui oleh bukan Melayu sebelum 2020. Bagaimana dengan nasib Institusi Raja-raja Melayu? Mereka akan menerima nasib sebagaimana dengan nasib waris Kesultanan Singapura. Semuanya akan ditamatkan.

Mereka amat yakin bahawa mereka akan mencapai kejayaan padu pada 2017 nanti (PRU 14). Mengapa?

Sehingga hari ini DAP hanya bermain wayang. Karpal masih belum mempercayai Anwar Ibrahim sepenuhnya walaupun mereka berada dalam kapal yang sama dan Anwar dilantik sebagai kapten. Masa Anwar akan berakhir bila PR menguasai negara. Tidak mustahil ia dilupuskan oleh agen pelobi mereka sendiri untuk memberi laluan DAP menguasai politik sepenuhnya. Lee Kuan Yew Dibenarkan Memerintah Malaysia Buat Sementara, syarat PRU13 Dari PAP Kepada DAP.

Pemuda Cina Yang Ikut Bersih Rupa-rupanya Pelajar Singapura???...


DO YOU KNOW :-
1) That the Chinese Boys attended Bersih yang beramai-ramai tu kebanyakan mereka Singaporean?

soalan diajukan kepada mereka masa mereka terkedu kejap di LRT station sbb LRT tahan 3 jam operasi bagi mengelak dari pendemo pendemo pergi ke tempat demo.

bila ditanya, "mana korang nak pegi? pakai baju apa ni?"
diorang kata "kitorang support bersih"
bila ditanya "oohh ya ke? korang dari universiti mana?"
diorang kata "kitorang dari singapore lah...turun mlm semalam"

hmmmm PAP mungkin? all paid and sponsored?

DO YOU KNOW:-

1) budak perempuan melayu umur 15 tahun (5 orang) masuk toilet PWTC salin baju Bersih pada pagi demo bermula.

bila kena tangkap dgn sekuriti, menangis nangis minta tlg merayu jgn bagitau mak bapak diorang.

bila ditanya "korang masuk bersih ni tau tak kenapa?"
jawapan "tak tau bang, kitorang ikut je, ada abang tu bagi 50 inggit bagi baju, ikut kawan je bang" sambil menangis mcm beruk sbb kena tangkap.
bila ditanya "mak bapak korang tak tau eh? bapak kau keje mana?"
jawapan "jangan bang bapak saya mesti bantai saya, bapak saya keje harini, dia keje Bomba bang"....

can you imagine how the kids are used?

Friday, 4 May 2012

Kenapa Majlis Peguam Menyokong #Bersih???...


KENAPA MAJLIS PEGUAM MENYOKONG BERSIH :
1.mereka tahu ramai akan didakwa kerana melanggar undang2
2.ramai akan memerlukan khidmat guaman
3.ahli2 majlis peguam serta firma guaman akan berpeluang menangguk di air keruh
4.firma guaman akan bungkus jika tidak ada jenayah
5.majlis peguam harus sokong penjenayah demi survival niaga firma guaman

JOM PULAUKAN KHIDMAT PEGUAM2 AHLI MAJLIS PEGUAM BIAR MEREKA MAMPUS ...

Thursday, 3 May 2012

Puaka Niring : Misteri Permintaan Kematian Dirahsiakan...



MIRI: Permintaan supaya tidak mendedahkan kematiannya kepada sesiapa selain tidak mempunyai wang untuk urusan pengebumian dipercayai antara sebab mengapa kematian seorang ibu bersama anak perempuannya dirahsiakan selama hampir lima tahun sebelum mayat mereka dijumpai di dalam bilik sebuah rumah di Kampung Pangkalan Lutong Baru, di sini, kelmarin.

Permintaan pelik wanita terbabit menyebabkan seorang anak perempuannya berusia 40-an yang tinggal bersamanya merahsiakan kematian itu termasuk daripada diketahui ahli keluarga.

Sumber polis berkata, setakat ini siasatan awal mendapati tiada unsur jenayah berhubung kematian dua beranak terbabit, namun mereka dipercayai sudah meninggal dunia sejak hampir lima tahun lalu.

Malah, katanya, bagi memastikan kematian itu tidak terbongkar, mayat dua beranak itu dibiarkan dalam bilik berkenaan dengan tingkap bertutup, sekali gus mengelak bau busuk dikesan sesiapa termasuk jiran.

“Bagaimanapun, setakat ini kami tidak dapat mengesahkan punca kematian atau motif lain di sebalik kejadian itu. Polis masih menjalankan siasatan lanjut termasuk menyoal anak perempuan si mati dan anak saudaranya yang tinggal di rumah berkenaan,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Dua rangka wanita berusia 79 tahun dan anak perempuannya berusia 49 tahun ditemui dalam sebuah bilik oleh seorang lagi anak perempuan mangsa berusia 40-an bersama suaminya ketika mahu menjenguk ibunya yang tidak ditemui sejak hampir lima tahun lalu.

14 Tuntutan Ambiga Bila Berjaya Kelak...


TUNTUTAN AMBIGA Sreenevasan

1. Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibu bapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.

2. Orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh... dikenakan tindakan undang-undang.

3. Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh Mahkamah Sivil.

4. Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam.

5. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan Orang Islam,Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam (murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

6. Seseorang atau pasangan suami isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.

Nik Aziz Sanggup Terima Bantuan Syaitan???... Astagfirrullahal Azim...



astagfirrullahhal azim...

kalo inilah ucapan yang keluar daripada mulut seorang yang kononnya bergelar tok guru... 


gua nie tak la pandai dalam ilmu keagamaan nih tapi kalo dah sampai bersahabat dengan syaitan tuh dah kira mensyirikkan Allah...

@rafiziramli Kecut Teloq Tarik Diri Takut Dimalukan @KhairyKJ Macam @Ambiga_s Terkedu Masa Debat...


Apa???... Debat Khairy vs Rafizi ditunda ke tarikh yang bakal ditentukan nanti???...

Aduyai!!!... Asal tunda plak... Gua dah beria-ia nak turun tengok si Rafizi plak terkedu lidah macam Ambiga kena hari tu. Sebelum ni si Ambiga tu masa berdebat dengan Pengerusi SPR bukan main tunjuk hero, dengan Pengerusi SPR boleh le kak long oooiii dia bukan 'debator'... Kena dengan KJ baru ko tau langit tinggi ke rendah.

Terkial-kial nak jawab soalan KJ, pusing sana pusing sini, elak sana elak sini, baru tau terbelit lidah keling ko. Kali ni si Rafizi plak bakal jadi mangsa KJ yang terbaru. Bila si Rafizi tengok debat KJ dengan Ambiga, terus cuak mamat yang digelar Pengarah Strategik PKR ni takut dimalukan KJ plak.

Gua ingat si Rafizi ni dah congak-congak, kalo dia teruskan jugak debat tu hari ni, dia bakal dijadikan mangsa KJ yang seterusnya. Jadi, nak elak dimalukan dikhalayak ramai dia pun minta tangguh lama skit cari point-point kuat skit. Tak pun jumpa tok bomoh mana-mana kasi jampi kuat semangat.

Bila plak nak jadi debat depa berdua nih. Tak sabar rasanya nak tengok muka si Rafizi nie terkedu terkulat-kulat macam 'cicak telan kapur' plak macam si Ambiga kena hari tuh...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Wednesday, 2 May 2012

Keluhan Hati Seorang Ibu Mengenai #Bersih...


Keluhan seorang IBU yang mulai resah dan bimbang dengan kekerapan Demonstrasi Jalanan & Perhimpunan Haram :

Saya seorang ibu kepada generasi akan datang. Hari demi hari ... Saya terus berfikir. Apakah jenis negara yang akan dihuni oleh anak-anak saya. Ketika saya masih muda ... saya hanya melihat situasi di TV (Huru-hara di jalanan) berlaku di negara lain .... tetapi sekarang di sini, di depan mata kepala saya sendiri, di negara saya sendiri, bumi tercinta, Malaysia.

Apakah tindakan masyarakat semakin bertamadun atau semakin mengundur.....?

#Bersih Telah Mengajar Anak-anak Kecil Kita Tentang...



Perhimpunan HARAM BERSIH 3.0


Anak-anak kecil telah dididik untuk menerima:


1. PERHIMPUNAN HARAM itu WAJAR
2. Demonstrasi Jalanan adalah seperti mengunjungi TAMAN PERMAINAN
3. Budaya menyerang pihak berkuasa dan melanggar perintah mahkamah adalah betul dan tidak salah.
4. Menyusahkan orang ramai perbuatan yang sangat MULIA.
5. Malaysia akan terkenal di serata dunia melalui perhimpunan HARAM.
6. Ekonomi Malaysia semakin meningkat kerana pelabur-pelabur berminat dengan tunjuk perasaan dan demonstrasi jalanan.

Tu La Bawak Lagi Budak-budak Turun #Bersih... @NajibRazak @HishammuddinH2O


mak bapak lain ajaq anak-anak cintakan kedamaian, sayangkan negara, kasihkan pemimpin...

mak bapak nie ajaq anak-anak turun Bersih kan dah dapat pedih mata... mandi ayaq asid... kot ya pun nak luahkan rasa tak puas hati kat kerajaan, masa pilihanraya pangkah la sapa yang nak dipilih...


kadang-kadang ada jugak mak bapak yang akai dia pendek... pastu marah bila anak-anak besar jadi liar pasai masa kecik dah diajar agar kurang ajar...

Apa Yang #Bersih Tinggalkan Kepada Warga Kota... @NajibRazak @HishammuddinH2O


BERSIH 3.0: Perhimpunan Aman Para Syaitan BERSIH 3.0 berakhir sudah, meninggalkan DBKL membersihkan sampah sarap yang ditinggalkan mereka, meninggalkan beberapa anggota polis di hospital, meninggalkan peniaga dalam kemarahan, pelancong dalam kejutan dan rakyat yang naïf di dalam kekecewaan setelah menyedari bahawa BERSIH adalah sebenarnya begitu jijik sekali. 

Ia juga menyebabkan rakyat yang rasional semakin menolak pembangkang, rakyat di atas pagar kembali meyakini BN sementara penyokong pembangkang terus dibuai mimpi dalam dunia mereka sendiri. Pemimpin mereka, bagaimanapun, terpaksa berlakon menafikan kegagalan bagi menyembunyikan rasa malu. Untuk itu, mereka perlu menipu diri sendiri dan juga penyokong dan penipuan mereka juga menunjukkan yang mereka tidak sepakat. Apabila ditanya mengenai jumlah peserta demonstrasi, Malaysiakini, Harakah, Anwar dan Ambiga masing-masing memetik angka yang berbeza antara satu sama lain dalam jumlah ratusan ribu. 

Apa yang mampu mereka lakukan kini hanyalah menyalahkan BN, kerajaan, pihak polis dan segala-galanya. Kerana itu, inilah saja yang dapat diperkatakan oleh Datuk Seri Anwar apabila disoal mengenai kerosakan yang dilakukannya: “Kita tidak akan tergugat dengan penipuan yang berterusan yang dibuat oleh media kawalan UMNO. Ini adalah tindakan biasa bagi sebuah rejim kukubesi. Kumpulan yang tidak bersalah, mangsa penindasan, kini dilihat sebagai penjenayah. Seperti juga ketika pemerintahan Hitler, Stalin dan pemerintahan diktator di Myanmar tempoh hari, mereka yang memberontak dirujuk sebagai penjenayah, penindas adalah bersih dari apa jua tuduhan,” – the Malaysian Insider - 

Mungkin Anwar sememangnya tidak tahu sejarah atau sudah lupa seperti mana beliau lupa banyak perkara akhir-akhir ini. Ini adalah apa yang diperkatakan sejarah berkenaan Stalin: Salah seorang diktator dan pembunuh paling berkuasa dalam sejarah, Stalin adalah pemerintah Soviet Union selama suku abad. Rejimnya yang ganas telah menyebabkan kematian dan penderitaan terhadap berpuluh juta orang. Dan Hitler direkodkan sebagai antara orang paling kejam dalam sejarah. Beliau bertanggungjawab memulakan Perang Dunia ke2 dan membunuh lebih 11 juta orang dalam Holocaust. 

Tuesday, 1 May 2012

#Bersih : Cara Anwar Solat Pelik!!! Yang Arif Dan Alim Soal Hukum Hakam Tolong Jawab???... @NajibRazak @HishammuddinH2O


Anwar Ibrahim dikata berada di perkarangan Masjid Negara pada hari Bersih 3.0. Mereka berkumpul di situ bersama beberapa pemimpin PR lain. Apabila masuk waktu zohor, mereka ini dikatakan tidak masuk dalam masjid untuk solat berjemaah bersama orang ramai tetapi solat hanya di perkarangan masjid itu sahaja.

Soalnya:

1. Apakah dia terikut dengan perpecahan yang pernah berlaku dulu – kerana tidak mahu ikut imam kerajaan?

2. Apakah masa terlalu suntuk kerana sudah hendak mula Bersih? Kalau solat di dalam masjid nanti lambat. Imam baca surah panjang. Wirid lagi.

3. Apakah dia tidak larat kerana keuzurannya hendak berjalan jauh ke dalam masjid turun naik tangga? Maklumlah masih sakit belakang.

4. Apakah beliau malas nak buka kasut atau bimbang kasut beliau hilang bila tanggal kasut untuk solat di dalam masjid? Solat di luar masjid boleh solat sambil pakai kasut!

dan banyak lagi persolan dan kemungkinan lain.

Namun, apa pun sebabnya beliau tidak mahu solat dalam masjid itu terserahlah kepada dia dan “ahli jemaahnya”.

Yang peliknya ialah apabila dia solat di luar perkarangan masjid mereka solat beramai-ramai macam solat berjemaah tapi mereka solat sendiri-sendiri! Atau IB yang salah? Tolong betulkan.

Lihat gambar-gambar dari minag-jinggo ini:

a. Pemuda sebelah kiri ini mungkin nak beritahu arah kiblat. Bukankah lebih senang dalam solat masjid – mesti dah confirm arah kiblatnya.


b. Masing-masih bersedia untuk solat. Anwar menterbalikkan topi beliau. Orang sebelah kirinya mengikat sapu tangan di kepala.


c. Mereka mula bertakbir. Tunggu! Siapa imamnya? Nampak macam sebaris semua tidak ada imam di depan. Kalau orang yang sebelah kanan Anwar yang takbir dulu – mungkin dia imam kot? Sungguh bersiap siaga sekali untuk “berperang”, sebab itu boleh solat dengan pakai kasut!


d. Mereka guna banner untuk alas solat. Kenapa tidak diterbalikkan banner tu – guna yang sebelah putih. Nasib baik teringat nak tutup sikit – kalau tak tercium muka Ambiga kat banner (?). Kesian dua orang dihujung sana – banner tak cukup besar.



e. Nak kata orang sebelah kanan Anwar jadi imam tidak betul juga. Sebab dia turun sujud lambat. Anwar yang sakit belakang nampak mengeran kesakitan bila nak sujud. Tambah pulak dengan pakai kasut – lagi sakit masa nak lipat turun dan duduk tahiyyat.



f. Bertahiyyat sama-sama. Solat bersama macam berjemaah. Pergerakan semua hampir sama – macam berjemaah. Tapi masing-masing solat bersendirian. Yang belakang tu – agaknya ikut siapa. Mereka tahu tak masing-masing di depan tu solat bersendirian? Mereka mengguna Mazhab yang memboleh dedah tangan semasa solat? (di Malaysia?) Kalau di Indonesia mereka kata “oh sikit aje nampak engak apa-apa”



Yang lain yang ramai lagi tu tak solat ke? Ramai lagi yang Melayu tu … tidak mengapa – menjadi taraf pemerhati!








Bukti Yang Menunjukkan Bukan Skuad Amal Pas Yang Merempuh Polis Di Perhimpunan #Bersih... @NajibRazak @HishammuddinH2O


INI BUKAN SKUAD AMAL PAS YANG MEREMPUH PIHAK POLIS MESKI PUN BAJU MERAHNYA MENCERITAKAN SEGALA-GALANYA... 

SEKEPING GAMBAR MAMPU UNTUK MEMBERIKAN SERIBU TAFSIRAN...

FIKIR FIKIR KAN LAH....!!!!

Dari Mana Ambiga Dapat Dana Untuk Membiayai Perhimpunan #Bersih???... @NajibRazak @HishammuddinH2O


SIAPA PENGAMAL RASUAH >>> 
Baju kuning Bershit 3.O = RM30 + upah = RM300 = RM330 seorang x sejuta orang (hahaha) = RM330,000,000.00

banyaknya duit yahudi bagi.... Dap dalang utama, Pkr Ikut telunjuk, Pas diperbodohkan ?..... rasuah ...rasuah .... rasuah.....

Monday, 30 April 2012

Mulianya Hati Manusia Digelar "Anjing Kerajaan" Membantu Pakcik Tua Semput Di #Bersih... @NajibRazak @HishammuddinH2O



MasyaAllah... Baiknya abang POLIS ni. Walaupun pendemonstran-pendemonstran ni memanggil abang POLIS ni dengan gelaran ANJING, dia tetap memberi bantuan pada pakcik demo BERSIH 3.0 yg tak berapa sedar keadaan diri yang sudah lanjut usia ini.

Alhamdulillah, Allah masih memanjangkan usia pakcik demo ini dan gunakanlah kesempatan ini untuk bertaubat. Baliklah ke rumah dan mengaji "Quran Banyak-Banyak Sikit". Jangan lupa beri layanan yang terbaik kepada cucu-cucu anda dirumah tu.

Jadi, pakcik-pakcik yang masih berdemo tu, balik la ye. Mandi BERSIH-BERSIH. DUDUK dan BERAMAL kat rumah. InsyaAllah, lebih besar ganjaranya daripada berdemo yang sudah jelas kemungkarannya. InsyaAllah ye pakcik-pakcik sekalian..


Sumber : AbuAqifStudio

Pendemo #Bersih Wanita Cina Terkedu Dengan Kata-kata Penuh Budi Bahasa Wartawan Berbangsa Inggeris... @NajibRazak @HishammuddinH2O



Pendemo wanita cina : dengan bangga cakap omputih kat wartawan berbangsa Inggeris... "get out of this country... you are currupted"

Wartawan berbangsa Inggeris menjawab dengan penuh sopan... "Saya orang Islam, saya tinggal di sini, isteri saya juga orang Malaysia, kamu jangan biadap!!!"

Blogger Pembangkang "AmenoWorld" Mengesahkan DSAI Yang Arah Pendemo #Bersih Rempuh Halangan!!!... @NajibRazak @HishammuddinH20



Tulisnya : Dsai tak sepatutnya bagi isyarat suruh rempuh halangan. Lepas tue bila rakyat kena serang dia kat mana? Bila rakyat kena balon, dia kat mana? Dsai bagi isyarat, barulah rakyat naik semangat slogankan suruh masuk di waktu chegu bard bagi ucapan bahawa kita tak boleh melepasi sekatan sebab polis tak bagi kebenaran. Apa benda tue?


Sumber : PanglimaPerangSiber

Ambiga Had Started A New Era Using #Bersih And Malays... @NajibRazak @HishammuddinH2O


Amiga has started the culture of lawlessness. We are educated. We have the system. Use the system to change and battle. Fist vs fist is not our culture. I am very dismay by these behaviours. 

Bringing to the street is a wrong morale and not the way we want to cultivate in building this nation. To change is not by force or timeliness but the way it is made that make the differences. Hold her responsible for all this carnage!!!...

Ambiga, I hold you fully responsible for this mayhem. Is this what we want of Malaysia? She promises to control her people. But we know what promises from them is made of. She even admitted losing control after asking the crowd to disperse after 2PM. 

Now death and bloodshed and are they going to get away free after all the damages done... Well, we want JUSTICE for the dead and we want them ARRESTED IMMEDIATELY and charge for MURDER... all those responsible for instigating this unrest.... ISA must be reinstated immediately before the General Election to prevent further death and bloodshed ...

Sikit Punya Marah Brader Teksi Dengan Demo #Bersih Pasal Mengganggu Periuk Nasi... @NajibRazak @HishammuddinH2O



Ini merupakan salah satu luahan perasaan oleh pemandu teksi di Kuala Lumpur bila ditanya mengenai penganjuran perhimpunan BERSIH 3.0....

sikit punya marah betul pemandu teksi ni...

menyusahkan orang katanya...

Bukti Perhimpunan #Bersih Menyusahkan Peniaga Cina Di KL!!! @NajibRazak @HishammuddinH2O



Temubual dengan seorang peniaga kedai makan berbangsa Cina di sekitar KL. Beliau menolak demontrasi jalanan kerana menyusahkan peniaga-peniaga. Baik buat di Stadium katanya..

Sunday, 29 April 2012

Inilah Wajah Ambiga Yang Bangga Bila Berjaya Menjadikan Orang Melayu Sebagai Kuda #Bersih... @NajibRazak @HishammuddinH2O


Inilah wajah manusia berhati Syaitan pemuja LGBT yg tak habis-habis menghasut bangsaku supaya berantakkan sesama sendiri!!! kita telah diasak sampai ke dinding, kesabaran PM Najib Razak dalam soal ini sudah keterlaluan, sudah hampir ke arah menjadi bacul!!! hakikatnya kita semua anak bangsa ku juga mempunyai hati dan perasaan, mereka bukan robot yg diprogramkan supaya bersabar dan hanya bertahan!!! aku menjadi semakin tak faham dgn sikap berlembut begini...

SUDAH JELAS... PERPADUAN MELAYU ISLAM BERJAYA DIHANCURKAN MELAYU ISLAM BERGADUH SESAMA SENDIRI AKHLAK MELAYU ISLAM DAH JADI MACAM YAHUDI... DISEBABKAN SI KAFIR LAKNATULLAH INI... TAPI YANG PELIK... ADA LAGI MELAYU ISLAM YANG MEMPERTAHANKANNYA...!!!

Kematian Anggota Polis Dibelasah Pendemo #Bersih, Siapa Harus Dipersalahkan???... @NajibRazak @HishammuddinH2O

gambar sekadar hiasan sahaja

Korban BERSIH 3.0...

Al-Fatihah untuk arwah anggota IPD Dang Wangi RF 170401 Jaini yg telah disahkan meninggal dunia setelah dimasukkan ke Wad ICU semlm.. 

Semoga arwah ditempatkan org2 yg beriman... Inilah demostrasi 'aman' yg mereka katakan . Terima kasih warga bersih... Hari pembalasan akan menyusul... Amin...

Lensa Niring : Gambar Sekitar Hari Kejadian #Bersih...


sampah-sarap yang ditinggalkan pendemo Bersih


nampak tak persamaan antara dua spesis nie... kedua-dua spesis beruk...


unit amal Pas menyerang pihak polis terlebih dahulu...


beruk-beruk dan kera Bersih sedang bertenggek...


cuba teka yang mana satu badak air...


gadis yang dibekalkan oleh pembangkang kepada pendemo sebagai pemuas nafsu...


ini kena sampuk dengan mambang kuning dan naik sawan kuning...

[Video] : Bukti Pendemo #Bersih Menyerang Dan Memukul Anggota @PDRMsia!!!... @NajibRazak @HishammuddinH2O



Saksikan bagaimana aksi ganas demonstran Bersih 3.0 yang bertindak mengheret keluar anggota polis lalu selepas itu mereka beramai-ramai memukul anggota tersebut.

Tetapi aksi itu nampaknya cuba ditutup oleh individu yang merakam video apabila mengalihkan pandangan kamera ke sudut lain.

Mereka tidak berhenti di situ sebaliknya, anggota tersebut turut dipijak beramai-ramai tanpa belas kasihan oleh demonstran Bersih 3.0

PDRM wajib siasat!

Sumber : Double Y

Inilah Kesan Perhimpunan #Bersih Yang Korang Bangga-banggakan!!!... @NajibRazak @HishammuddinH2O



Tahniah gua ucapkan kepada pendemo Bersih yang datang berkumpul di KL semalam. Hasrat pemimpin pembangkang yang diketuai oleh Anwar Al-Juburi bersama Pas dan DAP telah berjaya melahirkan satu kelompok masyarakat baru yang tidak perlu berfikir menggunakan akal tapi cukup dengan mengikut perasaan.

Ini sebenarnya yang mahu dilahirkan oleh pemimpin pembangkang jika sesuatu itu tidak memihak kepada mereka, jalan penyelesaiannya adalah "dijalanan". Apa penyelesaian yang korang dapat daripada berhimpun semalam selain daripada mengotorkan bandaraya dengan sampah sarap yang ditinggalkan korang dan vandalisme merosakkan harta benda awam.

Perangai buruk korang nie la yang korang nak ajar dan wariskan kepada anak cucu korang. Perbuatan korang ni yang dok melalak dijalanan sesuatu yang korang banggakan. Sedarlah, akhirnya yang untung adalah Anwar Al-JuburI dan sekutu-sekutunya sedangkan korang hanya dijadikan alat dan kuda tunggangan sahaja demi untuk merealisasikan impian seorang individu menjadi Perdana Menteri.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers