Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 29 April 2012

Inilah Kesan Perhimpunan #Bersih Yang Korang Bangga-banggakan!!!... @NajibRazak @HishammuddinH2O



Tahniah gua ucapkan kepada pendemo Bersih yang datang berkumpul di KL semalam. Hasrat pemimpin pembangkang yang diketuai oleh Anwar Al-Juburi bersama Pas dan DAP telah berjaya melahirkan satu kelompok masyarakat baru yang tidak perlu berfikir menggunakan akal tapi cukup dengan mengikut perasaan.

Ini sebenarnya yang mahu dilahirkan oleh pemimpin pembangkang jika sesuatu itu tidak memihak kepada mereka, jalan penyelesaiannya adalah "dijalanan". Apa penyelesaian yang korang dapat daripada berhimpun semalam selain daripada mengotorkan bandaraya dengan sampah sarap yang ditinggalkan korang dan vandalisme merosakkan harta benda awam.

Perangai buruk korang nie la yang korang nak ajar dan wariskan kepada anak cucu korang. Perbuatan korang ni yang dok melalak dijalanan sesuatu yang korang banggakan. Sedarlah, akhirnya yang untung adalah Anwar Al-JuburI dan sekutu-sekutunya sedangkan korang hanya dijadikan alat dan kuda tunggangan sahaja demi untuk merealisasikan impian seorang individu menjadi Perdana Menteri.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers