Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 28 June 2014

37 Orang Sahaja Hadiri Taklimat #GST Anjuran Pejabat Bahagian Putrajaya??? @NajibRazak @AhmadMaslan



Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Hanya 37 orang yang hadir ke Program Penerangan Isu-isu Semasa GST yang dianjurkan oleh Pejabat Ahli Parlimen Putrajaya malam ini. Menurut sumber Pejabat Bahagian UMNO mensasarkan kehadiran 150 orang dan lebih yang akan dihadiri oleh pemimpin-pemimpin UMNO dalam Bahagian Putrajaya. 

Menurut maklumat dalaman, di bawah ini adalah pecahan kehadiran taklimat malam ini. 

Pegawai Kastam - 4 orang
KPDNKK - 2 orang
Ketua Cawangan - 5 orang

*agak-agak berapa baki orang Putrajaya yang datang agaknya...

"Salam semua, 
Prog Penerangan isu-isu semasa- GST.

Majlis akan diadakan hari ini Jumaat 27/6/2014 di Dewan Serbaguna Kementerian Wilayah Blok 1 Aras 1 Menara Seri Wilayah, Putrajaya. Jam 8.00 malam.

Sila war-warkan. 
Anjuran Pejabat Parlimen Bahagian Putrajaya"

Yang menjadi persoalan di sini, kenapa program anjuran Pejabat UMNO Bahagian Putrajaya ini tidak mendapat sambutan daripada AJK Bahagian serta AJK Sayap seolah-olah majoriti kepimpinan Bahagian memberi isyarat sesuatu kepada Ketua Bahagian yang merupakan Ahli Parlimen Putrajaya dan Menteri Wilayah. Adakah ini salah satu permulaan kepada satu gerakan yang memberi "tanda" kepada Ketua Bahagian Putrajaya agar memandang serius dengan apa yang berlaku dalam Bahagian Putrajaya.

Kenapa kepimpinan dalam Putrajaya tidak memberi kerjasama kepada Ketua Bahagian Putrajaya terutama dalam isu peringkat nasional ini? Program penerangan mengenai GST bukanlah sesuatu yang kecil dan boleh dipandang enteng kerana Bahagian Putrajaya adalah nadi kerana ia sebagai Pusat Pentadbiran Malaysia yang didokongi oleh Barisan Nasional dan UMNO sebagai tunjangnya.

Kalo kata gua kencing or cuba menabur fitnah biarlah "gambar yang berbicara"......









p/s : "pictures speak a thousand words......

1 comment:

  1. sedangkan kami xdpt apa2 maklumat dr bahagian... dan kenapa x dibuat pada org ramai dan penduduk putrajaya.. bkn pada ahli umno jer

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers