Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 1 March 2012

GEMPAR!!! Kes Pertama Keracunan Sisa Radioaktif Lynas...



Mayday!! Maydayy!! Kes keracunan radioaktif pertama telah dikesan di Gebeng Pahang!! 

Mangsanya ialah seorang anak muda cina yang tak tak tahu apa-apa mengenai Lynas..

Dipercayai, mangsa terkena kesan radiasi tersebut selepas menghadiri demonstrasi Himpunan Hijau yang dianjurkan oleh Pakatan di Pahang baru-baru ini..

Banyak lagi kes seumpama ini dijangka akan timbul berikutan ribuan penyokong Pakatan Rakyat yang menyertai demonstrasi tersebut tanpa memakai peralatan keselamatan yang sewajarnya..


Oleh itu, sesiapa dikalangan peserta demonstrasi tersebut yang mengalami sindrom-sindrom dibawah, diharap dapat menghubungi Hospital yang terdekat...

a) hilang akal..
b) tak boleh berfikir dengan waras..
c) sakit jiwa..
d) rasa bebal di otak kanan..

Jika tidak mendapat rawatan dengan segera, pesakit akan hilang kawalan dengan membogelkan dirinya seperti yang terjadi kepada anak muda cina ini.

Oleh itu, diharap orang ramai akan dapat bertindak sewajarnya demi keselamatan diri sendiri.

FAKTA : Jika Lynas beroperasi di Pahang bermakna dominasi China akan dapat dipecahkan kerana kilang ini akan mampu memproses 11,000 ton nadir bumi setahun iaitu tiga suku dari permintaan dunia.
Inilah yg membimbangkan kerajaan China sehingga sanggup mengupah pendemo2 di Malaysia untuk melakukan apa sahaja bagi menggagalkan projek Lynas di Malaysia ini.
Nampaknya pencacai2 DAP perlu membuktikan bahawa mereka masih lagi penjilat2 yang berguna dan boleh diperhambakan oleh Tanah Besar China!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers