Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 27 February 2012

Panas : Lagi Pemimpin Kanan PKR DiTangkap Khalwat???...


Sehari dua ni Kulaan agak sibuk dengan program belia dalam kawasan kediaman Kulaan di Putrajaya jadi tak berapa nak sempat tengok apa yang berlaku di dunia blogesfera.

Tup... Tup... Kecoh pasal satu kes tangkap basah yang berlaku pada seorang pemimpin PKR dengan isteri orang. MasyaAllah... Apa nak jadi dengan pemimpin PKR la ni. Macam-macam hal la depa ni. Ini pemimpin yang bertaraf ustaz pulak tu.

Kulaan tak berani nak cerita detail pasal belum ada maklumat mengenai perkara sebenar. Sehari dua heboh gak dalam blog-blog pasal cerita tangkap basah ni.


Maklumat terbaru hari ni pemimpin PKR tu datang ke Pejabat JAIP Pahang, jam 1440 ditemani pemimpin PKR. Beliau berada di tingkat atas Pejabat JAIP Pahang untuk diambil keterengan.

Beliau menaiki kereta Toyota Camry warna hitam no plat C*P *6 dan terus naik ke atas pejabat JAIP Pahang. Seramai lebih kurang 8 orang wartawan dari TV3 dan Astro Awani berada di bawah pejabat. Tiada kelibat ahli atau penyokong hadir mengiringi beliau.

Kita akan ikuti perkembangan cerita panas tangkap basah ni dari masa ke semasa. Kita akan lihat siapa yang nak mengaku salah dan siapa yang menafikannya.

Kita juga akan lihat apa pula kenyataan Jabatan Agama Islam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers