Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 5 April 2012

Panas!!! Geng Adam Adli Datang Ke Program #AmanKampus II Di Kolej Universiti TATI???... @NajibRazak @KhaledNordin @razaliibrahim @AmanKampus @shaharabd



Semalam konvoi Aman Kampus II memulakan xpdc dengan melawat dan mengadakan program pertamanya di  Kolej Universiti TATI bagi edisi Pantai Timur ni. Ramai mahasiswa yang waras hadir memberi sokongan kepada program yang diadakan di Dewan Utama kolej ini.

Inilah contoh pelajar yang boleh digelar Mahasiswa yang melahirkan isi hati serta perasaan melalui saluran atau 'channel' yang betul. Bukan seperti kumpulan MAHASEWEL yang tak pandai menggunakan akal yang Allah anugerahkan. 

Terbaru, Adam Adli and The Gang mengisi "masa cuti" yang diberikan oleh UPSI selama 3 semester dengan membuat onar dan kecoh di kampung orang hingga dikejar oleh orang kampun yang berang dengan perangai bodoh geng MAHASEWEL yang cuba masuk campur dalam urusan orang lain yang langsung tak ada kena mengena dengan pendidikan seorang pelajar IPT. Padan muka dia!!!!!...





Program "Suara Siswa" yang menampilkan 4 pembahas yang terdiri daripada wakil Aman Kampus dan Kolej Universiti TATI sendiri disamping moderator dari Alumni Aspirasi, sdr Sahar berjaya memberi ruang dan peluang kepada wakil mahasiswa untuk memberi pandangan, teguran dan meluahkan keinginan mahasiswa dengan cara yang aman.

Selepas ini konvoi Aman Kampus II akan bergerak ke lokasi kedua iaitu di Kolej Teknologi Bistari Terengganu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers