Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 7 April 2012

Puaka Niring : Jambatan Panjang Berhantu Yang Paling Seram Di Dunia...


Salam.

Semoga korang sihat dan hidup tidak diselubungi misteri~~~

He he he… sekarang dah malam, malam minggu plak tuh.... jam menunjukkan... ikut jam korang la time bila baca entri nie... angin sejuk masih sepoi-sepoi bahasa... keadaan di luar rumah pun masih sunyi tak berapa nak bising memandangkan dah nak masuk tengah malam masa gua post entri nie...


Memandangkan hari ni malam minggu, aku pun dengan senang hati bukak laptop sign in blog check citer aaah, aku tau korang semua kalau bukak laptop mesti benda pertama bukak adalah blog. Tak payah nak tipu sangat la, mengaku je. Ha ha ha..

Dan demi menunaikan hasrat kegemaran pembaca blog aku, aku pun menyambung mencari cerita cereka seram kat blog dan facebook sampai la ke youtobe dan akhirnya sampailah aku jumpa satu cerita tentang jambatan yang dikatakan paaaaaling seram dalam dunia ni.

Nama dia Jambatan Tatauapanama terdapat di Shonghai Chiena. Dan pada sesiapa yang ada sakit jantung, lemah jantung dan apa-apa yang ada kena mengena dengan jantung, aku nasihatkan janganlah terus baca entri ni okay.

Serious aku cakap ni, kang tak boleh tidur malam kang!






3 comments:

  1. best citer ni he he

    ReplyDelete
  2. best giler citer ko ni..lpas nih leh tido nyenyak cket...

    ReplyDelete
  3. panjang b etul akal ko!huhu............

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers