Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 28 April 2012

Pendemo #Bersih Kecewa Bila Polis Buat 'Derk' Jer Tak Layan Provok Puak-puak Bangang Nih!!!... @NajibRazak @HishammuddinH2O


Cer korang tengok gambar tuh, kemudian korang cari koleksi gambar-gambar polis semasa Bersih 2.0. Nampak perbezaan kan, pemimpin pembangkang dengan pengikut 'bodoh' nya tengah frust bila pelbagai provokasi demi provokasi yang dibuat pendemo nie tak disahut dan disambut pihak polis yang bertugas.

Nampaknya pihak polis telah belajar daripada kesilapan mereka yang melayan kerenah bodoh pendemo semasa Bersih 2.0. Mereka lebih profesional dan lebih banyak bersabar serta tenang menangani situasi tegang kesan daripada provokasi pendemo bengong nih.

Apa pun tahniah gua ucapkan kat abang-abang dan kakak-kakak polis yang bertugas untuk Bersih kali ini dengan penuh profesional di bawah kepimpinan Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin yang bijak kali ini dalam mengawal keselamatan orang ramai.

Mesti pemimpin pembangkang terutama Anwar Al-Juburi, sentiasa duduk tak bangun-bangun Karpal Singh dan Ulamak yang hanya Allah jer boleh tentukan betoi dia bertaraf tok guru, Pok Nik Ajis mesti meroyan bila angka 100K pengikut bangang mereka sepatutnya hadir kat Dataran sekadar ribu-ribu jer yang datang.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers