Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 23 April 2012

T.I.B.A.I : Murshidul Am TIBAI Kena Tibai Dengan Ucapan Sendiri, Macam Mana Nak Caya Nie???... @NajibRazak...



Macam mana la cakap manusia macam nie kita boleh percaya... dulu dia kata lain sekarang dia kata lain... dia pernah kata "jangan percaya kata-kata saya tuan-tuan dan puan-puan"... so, jangan caya la kot... hahahahahahahahahaha...

Makin hampir pilihanraya, makin banyak NGO yang ditubuhkan. NGO-NGO yang ditubuhkan muncul dengan pelbagai nama-nama singkatan yang menarik, dan terbaru kita dikhabarkan dengan penubuhan NGO Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim atau singkatannya TIBAI.

Perangai orang UMNO ini kadang-kala aneh, mereka lebih mengangkat golongan yang mencerca UMNO satu ketika dahulu, sehingga muncul perasaan tidak puas hati dikalangan pejuang-pejuang yang setia bersama UMNO di saat naik dan turunnya populariti parti keramat Melayu itu.

Malah ada yang mengatakan jika mahu pangkat dan darjat, kita perlu masuk parti lawan terlebih dahulu. Cipta nama dalam parti berkenaan, kutuk, caci, hina, maki UMNO selepas itu kita lompat. Maka senanglah kedudukan kita dalam UMNO.

Benarkah dakwaan ini...?


Video di atas sekadar penghias artikel semata-mata...

Tahniah di atas penubuhan TIBAI...


Petikan akhbar :
Muhammad Zahid berkata, beliau tidak gentar untuk berdepan penyokong Anwar dan Ketua Pembangkang itu sendiri meskipun menerima kecaman hebat menerusi laman sosial Facebook dan Twitter.
"Dia kata saya tali barut Umno tapi saya tidak gentar dengan setiap ugutan malah akan turun padang ke setiap pelosok negeri untuk mendedahkan kepada rakyat siapa sebenarnya Anwar.
"Kita juga akan menyeru rakyat supaya menolak Anwar dan Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13). Kita akan guna pendekatan seperti Gerakan Sumpah Keramat yang pernah digerakkan Angkatan Muda PKR pada lewat tahun 90-an dahulu," katanya.
Muhammad Zahid turut menyatakan kesanggupan untuk bertanding menentang Anwar di kerusi Parlimen Permatang Pauh pada pilihan raya akan datang.
"Andai diberi peluang oleh Perdana Menteri untuk bertanding di sana, saya sanggup menentang Anwar," katanya.
Sumber : Double Y

1 comment:

  1. heheheh depa nak bertanding jer rupanya..kalau kalah pun bukn nya ada apa2 pun kan...kalau nak berjuang tu biar betul jgnlah selit2kan, kias2kan "kalau di beri peluang"..ckp terus terang jer.."aku nak PM bagi peluang bertanding" abis citer...hahahahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers