Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 21 September 2012

Kenali Siapa "Orang Liwat"...


'Orang Liwat' ini adalah bencana besar kepada negara. Dulu masa dalam UMNO dia sudah hampir jadi orang nombor satu, tetapi kerana tidak sabar dan terlalu bermain politik serta yang lebih utama adalah keperibadiannya yang sudah semakin terserlah tidak baiknya. Memang tidak layak langsung orang yang sedemikian jadi pemimpin kita.

'Orang Liwat' ini memang ternyata istimewa, tidak hairanlah bila dia dianggap Anu-gerah Tuhan oleh Isterinya, mungkin kerana 'kebengkokkannya' yang membuatkan dia istimewa atau mungkin juga kerana keupayaannya untuk berubah-ubah sepertimana sesumpah.

'Orang Liwat' ini aklan tunjukkan sokongan kepada Cina apabila berhadapan dengan kaum Cina. Sokong India apabila berdepan dengan kaum India dan perjuangkan bangsa Melayu apabila berhadapan dengan kaum Melayu, demikian juga beliau akan tunjukkan sokongan dan perjuangkan Orang Asli bila berhadapan dengan mereka. Itulah istimewanya 'Orang Liwat' ini. Bagaikan pendekar, 'Orang Liwat' tangkas menikam...kiri dan kanan...depan dan belakang.....

Bahayanya 'Orang Liwat' ini adalah kerana dia sanggup lakukan apa saja demi mencapai cita-cita dan kehendaknya. Demi hendakkan Aiskrim perisa 'samsidar' beliau sanggup mengangkat 'anak ali' untuk jadi pemimpin kanan parti PKR (Parti Koyakkan Rektum).

Tidak lama dulu, kita tidak berani nak makan karipap kerana teringatkan kisah beliau yang memakan karipap sebaik sahaja selesai membelasah 'belakang' seful. Bahkan sempat bertanya...'Are you ok?" Tentu kita masih belum lupa ayat mengayat beliau sebelum menyula belakang 'seful'..'Can I Fuck You Today'? = CIFUT. Kisah itu belaku disebuah condo yang apabila ingin memasukinya kena disebutkan kata kunci 'Mokhtar'.


Penyokong kuat dan fanatik beliau tentu tidak mengakui hakikat demikian, tetapi mahkamah telah memutuskan bahawa kejadian 'tikam belakang' itu memang benar-benar berlaku, cuma 'Orang Liwat' tidak dijatuhkan hukuman kerana masalah teknikal.

Apakah tidak dihukum bersalah bermakna beliau tidak bersalah, atau tidak melakukan 'tikaman belakang'? Itulah isu sebenarnya. Melakukan atau tidak melakukan dan bukan soal dihukum atau tidak. Ini mengenai moral pemimpin. Tentu kita tidak mahu 'Imam Mahadi' kita merupakan seorang yang giat dengan perlakuan seks rambang dan seks sama sejenis.

Anak-anak muda sedang dipengaruhi oleh mereka untuk melawan kerajaan. Jangan jadi bodoh wahai anak muda. Kerana kamu hanyalah sebagai alat untuk mencapai cita-cita peribadi 'Orang Liwat' semata-mata dan apabila kamu tidak diperlukan lagi, kamu juga tidak akan dipedulikan.

Di daerah kita bukan sedikit mahasiswa yang bodoh sedemikian. Mereka diberikan impian untuk jadi pejuang sedangkan perjuangan itu bukan untuk mereka. Perjuangan yang mereka lakukan itu hanyalah untuk kepentingan 'Orang Liwat' semata-mata.

Bijaksanakah jikalau mahasiswa melayu sibuk berdemo sana sini dan kemudiannya pencapaian dalam akedemik merudum jatuh sedangkan dalam masa sama anak-anak bangsa lain mencapai kelulusan akademik yang tinggi. Bijaksanakah anak-anak melayu yang menonggeng bontotnya kepada gambar PM dimalam merdeka. Muka mereka itu sepatutnya dibenamkan dalam bontot sejak mereka lahir lagi dahulu.

Cuba lihat, siapakah lagi penyokong kuat 'Orang Liwat' yang masih bersamanya? Kebanyakan mereeka telah meninggalkan 'Orang Liwat' kerana sedar bahawa minda mereka sudah dilewat sekian lama, dan mereka juga bimbang bontot mereka juga akan diliwat akhirnya nanti. Terbaru, Raja Petra juga sudah meninggalkan 'Orang Liwat', jadi siapa lagi yang akan bersamanya? Melainkan ada keinginan untuk diliwat.

Jangan hairan kalau 'Orang Liwat' ini banyak mencipta konspirasi dan meburuk-burukkan PM termasuk kes pembunuha Al-Tantuya kerana dia jenis 'baling batu kemudian menuduh orang lain' .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers