Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 10 January 2013

[Eksklusif] : Gambar2 "Police Media Marshall" Bakal Diperkenalkan Semasa #KL112... @HishammuddinH2O @tunfaisal









Petang tadi bertempat di Bukit Aman, PDRM telah membuat taklimat media kepada semua pengamal media dan wartawan sama ada daripada media perdana atau media baru.

Dalam taklimat kali pihak PDRM telah bersedia untuk menghadapi #KL112 dengan memperkenalkan satu unit khas yang dikenali sebagai "Police Media Marshall" untuk membantu "fasilitate" atau pemudah-cara kepada para wartawan dan pengamal media.

Gambar di atas memperlihatkan anggota memakai vest tertulis "Police Media Marshall" bagi memudahkan pengamal media berurusan semasa perhimpunan itu nanti.

"Pilot Project" konsep ini pertama kali diperkenalkan PDRM berdasarkan pengalaman perhimpunan-perhimpunan lepas terutama Bersih3.0 dan sudah pasti ada kelemahan di sana-sini nanti. Namun, kita harus mengakui inisiatif PDRM ini sesuatu yang baik dan sihat walaupun nanti pihak pembangkang pasti akan mencari jalan untuk menghentam segala benda baik yang dilakukan PDRM.

gua harap lepas ni tiada lagi wartawan atau pengamal media pun kena sauk sama naik black maria jika sudah pakai "pas media" kecuali la jenis manusia yang ketegaq eksen tak mau pakai macam puak-puak Malaysiakini.

P/S : buat la benda baik macam mana pun dah nama pembangkang pasti benda baik puak-puak bodoh nie kata buruk...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers