Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 26 January 2013

Gua Sokong Kita Tukar Kerajaan!!!!!!....


Hari ni gua nak buat pengakuan... Sebenarnya gua setuju rakyat kena bangkit..

Gua setuju kita tolak kerajaan yg ada.. Gua dah makin sedar.. Makin lama makin menyampah gua dengan kerajaan..

Betol la ramai cakap.. Kerajaan rasuah.. Penipu.. Makan duit rakyat.. Janji langsung tak ditepati..

Mana duit yang dijanjikan untuk ibu tunggal, RM1K untuk masok universiti, RM50 untuk budak tadika... Mana pendidikan percuma... Mana air percuma...

Hanya rebat RM11 dikata percuma, rumah flat pun tak dapat rebat tersebut... Arak di Shah Alam dijual berleluasa... Mana janji "hari ni menang esok tutup kilang arak"... Kata tak dari arak tu haram... Cakap tak serupa bikin...

Penipu... Ramai yang tak tau... Gua memang pembangkang... ye!!.. Gua memang pembangkang di Selangor... Jom kita jatuhkan kerajaan Selangor...

*ShahAlamRebels...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. bergegar dada sejenak baca tajuk yang dipaparkan. baik juga aku ni tak der sakit jantung, kalau tidak sia sia ajer kamu jadi pembunuh. sebelum baca aku terfikir juga kenapa blog ni dah buat u turn. ish! ish! ish! ...... kalau pasal nak tukar kerajaan Selangor sememangnya aku sokong dan tersangat mengalukan. dah tak sabar nak tunggu PRU.

    ReplyDelete
  2. kalu tak suka duk sgor balik duk negara tok nenek mu..kata mp pasir salak pd blogger mat indon

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers