Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 22 April 2013

Panas!!! Betul Ke Perbadanan Putrajaya Benarkan Pas Pacak Bilik Gerakan Suka Hati???? @TanSriAseh @TengkuAdnanReal @NajibRazak


Siri 1 :

Mesti korang terkejut tengok tajuk KN hari ni. KN pun terkejut bila baca tajuk nie. Biar betul Perbadanan Putrajaya (PPJ) bagi kebenaran kepada calon dan penyokong Pas untuk pacak bilik gerakan sesuka hati.

Tapi itulah kebenarannya dan masih menjadi tanda-tanya. KN akan cuba risik hingga dapat ada atau tidak dokumen atau surat permohonan daripada Pas untuk mendirikan bilik gerakan di lokasi yang bukan sepatutnya. Kalau ada kelulusan, kenapa Pas diberi keistimewaan pacak bilik gerakan sesuka hati.


KN bukannya nak mempertikaikan jika PPJ memberi kebenaran kepada Pas untuk mendirikan bilik gerakan atau pondok panas. Tapi yang menjadi kemusykilan KN ada "LOKASI". Cuba korang tengok kat mana lokasi bilik gerakan Pas yang pacak sesuka hati mak bapak dia.


Itu adalah kawasan Pasar Awam Presint 16 yang menyediakan pasar basah dan barangan kering untuk penduduk sekitar Presint 16. Tapi puak-puak Pas ni sesuka hati dirikan khemah di atas tapak parking kenderaan. Bukan sikit tapi hampir 1/3 lot parking tu dah penuh dengan khemah.

Itu belum lagi diambil kira bila kenderaan petugas atau macai atai cai bilik gerakan mula meletakkan kenderaan mereka di lot parking yang disediakan kepada penduduk yang datang untuk membeli-belah di Pasa Awam Presint 16 ini.


Bukan ini saja bilik gerakan yang dilihat menyalahi peraturan PPJ tetapi terdapat beberapa lokasi lagi yang kita akan bongkarkan satu persatu. Minta pihak Perbadanan khususnya Presiden Perbadanan sendiri mengambil perhatian serius akan hal ini.


Jangan disebabkan ada segelintir kakitangan yang menjadi penyokong Pas yang bekerja dalam PPJ yang mungkin terlibat sama dalam memberi kebenaran pacak khemah bilik gerakan sesuka hati sebagaimana ada kakitangan penguatkuasa PPJ yang tutup sebelah mata ketika lori Pas datang menceroboh Putrajaya bulan lepas.


p/s : tuan presiden putrajaya jangan la biarkan anak buah yang menjadi penyokong pembangkang menjadi duri dalam daging dalam ppj ye... lepas nie satu persatu kita bongkarkan...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. setuju dengan andaian penulis..siasat dalam2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers